/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Outlook vis ikke alle adresser
Fra : ferik
Vist : 577 gange
300 point
Dato : 13-06-06 10:02

jeg bruger OE, der er det nemt at sende mail til mange, uden at alle adresser kommer med,
jeg skal nu hjælpe noget familie med det næsten samme, men i OUTLOOK, jeg kender ikke outlook og har det ikke
i OE skal jeg indstille i "opret med/vis/alle brevhoveder/og sætte adr i BCC
? hvordan er det i Outlook

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 310 point
Dato : 13-06-06 10:15

I Vis skulle du kunne aktivere BCC feltet og ellers samme fremgangsmåde som i OE.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 13-06-06 10:16

Der vælger man blot at indsætte "til" personen i BCC feltet.

Ole P. Bielefeldt

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-06-06 10:43

Ny postmeddelelse > til... > læg en enkelt modtager i bcc > ok > og den er nu synlig, så du kan lægge flere ind.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 13-06-06 10:50

til Bille1948 og e.c
problemet er:
vedkommende bruger kan ikke finde BCC feltet

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-06-06 10:54

Det er forstået og derfor foreslog jeg at se om den ikke kan slås til under Vis i menulinien, som det kan på min.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 13-06-06 11:11

til BjarneD
mit sidste indlæg var heller ikke til dig
jeg sidder ca. 75 km fra den anden comp
jeg vil prøve at forklare hvad de skal gøre

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-06-06 11:25

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-06-06 11:34

Som der er flere, der allrede er inde på, du får linien BCC frem ved at klikke på Vis, klik på Ny meddelse og i det nye vindue "ny meddelse" klikker du Vis og på Alle brevhoveder, så skulle den være der

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-06-06 12:36

Der er jo flere Office med Outlook, og her er forklaring på off 2000 med Outlook.
Start Outlook
Tryk på Ny (postmeddelelse)
Tryk på vis oppe i værktøjslinien (i postvinduet)
Rul ned og marker Bcc- felt Kan det ikke ses, så rul ned til de to pile - så ruller alle muligheder ud.
Nu vil Bcc være der hver gang.

Godkendelse af svar
Fra : ferik

Dato : 30-08-06 21:09

Tak for svaret BjarneD.