/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
kalender
Fra : johnl
Vist : 755 gange
50 point
Dato : 12-06-06 21:10

Er der en som kan fortælle mig hvor jeg finder en kalender der kan ligge på skrivebordet til min pc uden den er for meget i vejen
mvh Johnl

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-06-06 21:24
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-06-06 21:31

Det var en sød lille fyr du har fundet Miritdk. Den snupper jeg lige.

Kommentar
Fra : johnl

Dato : 12-06-06 21:52

Ja den er glimmerne men jeg syntes der står vi kan få den på dansk hvordan ??

mvh Johnl

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 12-06-06 21:56

? hvordan er det lige man sætter sådan en kalender op
jeg har hentet den fra 24 okt 05

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-06-06 21:58

Du kan ikke få den på Dansk men du kan lægge en Dansk "language pack" ind i programmets sprogmappe.
The language pack and skin pack contain several language files & skins for Rainlendar. Note that there is no installation script in the language pack, so you need to uncompress the packages to the correct place. The languages go in the Rainlendar's Languages-folder and the skins into the Skins-folder (not that hard, eh?)

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-06-06 22:00

I må håbe at Miritdk kommer og forklarer, for jeg kender ikke programmet.

Kommentar
Fra : johnl

Dato : 12-06-06 22:01

Det forstår jeg ikke lige kan kun dansk
mvh Johnl

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 12-06-06 22:05

vi må håbe at ? ikke bliver lukket før miritdk har hjulpet os ikke sprogkyndige

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-06-06 22:31

beklager jeg kører den bare som den er - datoerne er jo ok ( hmm kørte - den er ikke aktiv lige pt)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-06-06 22:33

Citat
The languages go in the Rainlendar's Languages-folder

sprogfilerne skal ind i sprog-folderen (languages-folder)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-06-06 22:39

ps dansk sprogfil tilgængelig fra version 22

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-06-06 22:49
Kommentar
Fra : steno

Dato : 13-06-06 01:34
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-06-06 09:11

ps.. den her er måske nemmere at overskue ??? (fylder 555 kb kun)

http://www.stoneware.dk/timetool/default.htm