/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
OPdate-antivir
Fra : TEAS
Vist : 555 gange
100 point
Dato : 11-06-06 22:22

Jeg har installeret antivir men jeg kan ikke
få opdateringer.
Den står kun og tæller minutter+sek
og der er ingen forbindelse.
Er der nogen der har erfaring med Antivir eller er
der et SKOD program.
Teas

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 110 point
Dato : 11-06-06 22:34

Det er et kanongodt antivirus, men de servere du bliver koblet på i gratisversionen stinker. Prøv Avast. Der er ikke de problemer. Husk den danske sprogpakke http://www.avast.com/eng/avast_4_home.html

Kommentar
Fra : aagaarden

Dato : 11-06-06 22:45

Hej: jeg har selv smidt norton antivirusprogrammet ud af min pc og istedet installeret avg free eddition, dette har kørt upåklageligt i nu over et halvt år uden problemer, norton er jo også microsoft, så der ryger lidt af hastigheden ved at norton checkker og gennemser alt. venlig hilsen
aagaarden.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 11-06-06 22:50

Norton og Microsoft er nu ikke gode venner mere. De sagsøger hinanden http://www.osnews.com/story.php?news_id=14648

Kommentar
Fra : aagaarden

Dato : 11-06-06 23:28

Hej: hvor heldigt jeg er en af dem der læser engelsk,,lidt synd det ikke er på dansk ven.mvh aagaarden.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 11-06-06 23:42

De fleste kan da engelsk, ellers er alle skolepengene da spildt

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 12-06-06 09:53

Jeg har brugt antivir i flere år uden at der har været problemer. Især efter den sidste udgave udkom, har jeg været meget tilfreds på grund af de automatiske opdateringer. Førhen synes jeg også, at serveren var lidt svær at komme i kontakt med, men mærker intet nu, hvor pc'eren klarer det hele selv

Vaxen

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 12-06-06 10:15

Jeg bruger AVAST. Alrdig problemer, og dejlig gratis. Men man har muligheden for at opdatere til en proffesionel, der her ikke er en af de dyreste.
Den er checket af ret mange, og kåret som den bedste i flere lande.
FØr havde jeg norman fra TDC, men er du vimmer.... det gjorde min pc langsom.

Godkendelse af svar
Fra : TEAS

Dato : 12-06-06 17:18

Tak for svaret stl_s.
Og alle der har svaret på mit spørgsmål
Jeg har nu Avast i og der er ingen problemmer
og det virker godt.
mvh
Teas

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 12-06-06 19:11

Velbekomme, og tak for point .