/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Genbrug af genveje i window IE
Fra : pipzi
Vist : 670 gange
100 point
Dato : 05-06-06 13:00

Er her mon en der kan hjælpe mig.

Jeg HADER når mit internet genbruger et vindue til at åbne et nyt link, derfor har jeg jo selvfølgelig slået dette fra i Avanceret i internet indstillinger. Det har virket fint, lige indtil idag. Så opdaterede jeg min adobe reader til version 7.08 i stedet for version 5, og så pludselig derefter så begynder den at genbruge vinduerne igen.

Det er især når jeg åbner genveje fra min e-mail, jeg bruger outlook ekspress.

Nogen der kan hjælpe mig, så den ikke genbruger vinduerne ??? Det er så skide irriterende, hvis jeg har et vindue åbent med noget vigtigt, og så den genbruger det vindue til en anden genvej fra mailen som jeg vælger at åbne.

Håber virkelig at nogen kan hjælpe !!!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-06-06 15:18

Du kunne jo prøve med Internet Explorer 7.
I den åbner der et ekstra faneblad, når du bruger sår'n et link.
Jeg har kørt med den en måneds til og er meget tilfreds.
Husk lige at lave et gendannelsespunkt før du installerer den, hvis du skulle fortryde.
Gambrinus
http://www.microsoft.com/windows/ie/default.mspx

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 05-06-06 15:57

Jeg har prøvet at have installeret beta-versionen af windows, og jeg er ikke særlig tilfreds med den. Den er meget fed, det er slet ikke det. Men der er nogle ting jeg ikke lige er tilfreds med.

Håbede bare på at der var nogen som kunne komme med en løsningsforslag til mit problem. Så jeg kan fortsætte med den browser jeg har !

Kommentar
Fra : bangsi

Dato : 06-06-06 10:15

Hvad med at prøve denne browser: http://www.maxthon.com/

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 06-06-06 10:29

Jeg ønsker IKKE en ny browser !!! Jeg ønsker at den indstilling som Adobe har ændret kommer tilbage....