/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
märklin
Fra : lars.llp
Vist : 568 gange
140 point
Dato : 01-06-06 11:00

Er der nogen der kan fortælle mig hvornår de forskellige kasser til lokomotiver og vogne er fra. Det eneste jeg ved er at de hvide kasser er de nyeste men ikke hvornår de begynte at lave dem.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-06-06 11:34

http://www.antikbrevkassen.dk/katindex.asp?kukat=52 her kan du måske se lidt - og du kan spørge via mail

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-06-06 12:28
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-06-06 12:29
Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 01-06-06 15:15

Du skal kontakte samlebørsen, enten i København, eller Aarhus.
Jeg vil tro, at det er dem der ved allermest om priser på Marklin i damark .

MVH

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 01-06-06 15:46

Der findes tykke bøger om den slags! Min far har en masse, fra dengang han samlede, men de er vidst ikke så "Up to Date" mere. Men de kan fås i enhver boghandel, ellers er jeg 100 på at de bestemt kan bestilles...
V. H.
Cjaab