/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
My PSP files folder...
Fra : bimbobo2
Vist : 515 gange
50 point
Dato : 30-05-06 10:35

Hej,
hvordan skifter man "My PSP files" folder's position fra mine dokumenter til en anden placering....
Jeg bruger PSP 10.03.
Jeg ændrede placering, da jeg installerede den første gang, men efter de sidste opdateringer, er den flyttet tilbage til "default" placering.
På forhånd tak.
Mvh

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-05-06 11:08

marker mappen - vælg flyt denne mappe i menuen tv - vælg din destination

Kommentar
Fra : bimbobo2

Dato : 30-05-06 13:44

..som nemt går det ikke, fordi når jeg genstarter PSP, den kan ikke finde mappen og så skal jeg starte en træls procedure til at få tingen til at køre igen...

Det har jeg allerede prøvet!

Mvh

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-05-06 14:51

hmmm - går da fint her

Kommentar
Fra : bimbobo2

Dato : 30-05-06 15:17

..venligst forklar hvad du gjorde step by step, og hvor du har flyttet denne folder, fordi i det øjeblik denne folder ikke ligger i den default mappe, vil PSP ikke starte..

Jeg flyttede til Corels folder, men den ville ikke starte bagefter.

Mvh

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-05-06 15:35

jeg har bare oprettet en ny mappe -

Kommentar
Fra : akselsonne

Dato : 30-05-06 19:02

i version 8 bestemmer du under punktet
File -> preferencer -> filplocation
der har jeg flyttet alle mine til
D:\mine dokumenter\Dokumenter\My PSP8 Files\
og det virker fint

håber også det viker i din version.

Lav instillingen i PSP først
flyt derefter filerne.

Kommentar
Fra : bimbobo2

Dato : 30-05-06 19:03

..her virker det ikke som du siger, jeg må vente på andre kommentar...
Tak for svaret i hvert fald

Kommentar
Fra : bimbobo2

Dato : 30-05-06 19:57

..det er meget sjældent, at jeg ikke kan finde ud af det med et program, med i det her tilfælde, føler jeg mig en rigtig nybegynder.

Det ***** program vil ikke ændre denne folders placering til et andet sted.

Kan I skrive her en lille guide, step by step, som er "idiotsikker"? Jeg må nok erkende, at jeg ikke kan gennemskue det..

På forhånd tak.
Mvh

Kommentar
Fra : akselsonne

Dato : 31-05-06 20:27

Det er jo det jeg har gjort

Nu har jeg kikket på version 10 og der er det de samme steder og menuerne hedder da også det samme.

jeg har så testet
Jeg startede PSP
flyttede og tømte mappen ..psp file/selection og puttede disse filer over i en mappe oprettet til formålet.
d:/psp test/selections
og så valgte jeg i psp at pege på den mappe fra
File -> preferencer -> fillocation
Selections blev flyttet fra den oprindelige til min test mappe og så kunne jeg fint hente mine selections.

De må du også kunne .