/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
xp med flere brugerkonti
Fra : biksemad
Vist : 459 gange
40 point
Dato : 29-05-06 19:43

hej jeg kører xp home edition vi er fire brugere på computeren,jeg har oprettet netforbindelse på bruger jan,men det virker ikke på de andre tre brugere,hvad skal jeg gøre for at de andre tre kan gå på nettet,fra deres brugerkonti,vi må da kunne dele den forbindelse ,som jeg har oprettet,men hvordan?hjælp hjælp mvh jan

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 29-05-06 20:25

Noget må du have gjort på en speciel måde.

Jeg har en internet konto / linie og den deler to computere via en router. På hver computer er der oprette flere brugere og jeg har aldrig haft problem med, at den enkelte bruger ikke kunne komme på nettet via denne ene og samme forbindelse.

Du må på en eller anden måde have fået opsat din internetforbindelse, så den kun kan bruges af dig.