/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
kun opstart med windows xp i d
Fra : 19431225
Vist : 437 gange
100 point
Dato : 24-05-06 15:22

Hej

Jeg har fået et lille(stor) problem. Jeg har nogle problemer med at windows pludselig lukker ned og genstarter, en klog mand fortalte mig at jeg skulle prøve at køre et program ved navn mem86 til at teste ram.Jeg hentede filen på nettet og begyndte at pakke filen ud hvorved pc'en gik helt død. Nu kan jeg kun starte windows op når windows xp sidder i drevet.

Jeg har forsøgt at installere windows igen, men uden resultat, er der nogen der kan hjælpe?.

På forhånd tak

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-05-06 15:54

Når du er inde i windows så prøv med XP CD liggende i drevet.
start > kør >skriv sfc /scannow

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 25-05-06 13:18

Hej

Undskyld jeg først melder mig på banen nu igen. Det viste sig at det var min usb strømspareskinne som var defekt, når pc'en fik strøm direkte blev problemet løst.

Tak for hjælpen til alle.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-05-06 15:49

Jammen så tillykke.