/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
komprimering til zip mappe?
Fra : Funambulist
Vist : 373 gange
50 point
Dato : 23-05-06 17:50

Hej.
Sidder med nogle filer fra mit camera som jeg gerne vil pakke ned i en zip- eller rarmappe (så de er lettere at sende over MSN messenger)
Hvordan gør jeg det? Og kan jeg gøre det med programmet winRAR?

På forhånd tak, og god sommer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-05-06 18:02
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-05-06 03:45

Hvis det er jpg filer vil det ikke nytte ret meget da de er komprimeret i forvejen!

Kommentar
Fra : bangsi

Dato : 24-05-06 14:16

Brug da denne side til at sende store filer med....

http://www.yousendit.com/

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-05-06 14:44

winzip eller winrar er beregnet til at pakke og pakke ud med.

alternativt - så kan der sendes store mængder billeder via for eks. yahoo mail - gmail osv - sidstnævnte har rigelig kapacitet

det er så et spørgsmål om modtageren har eller vil have en sådan webmail ved siden af sit normale mailprogram.