/ Forside/ Interesser / Hus og have / Murerarbejde / Spørgsmål
10  janik 840
Pudsemaskine
Fra : jacoblauvring
Vist : 3889 gange
100 point
Dato : 23-05-06 09:06

Hej
Jeg har lige været ovre ved en kammerat på Sjælland hvor vi lejede en pudsemaskine til at pudse vægge med. Den blev kaldt en "giraf", den lignede lidt en metaldetektor, den havde en rund tallerken ude i enden til at pudse væggen med og der kunne tilsluttes en støvsuger nede i håndtaget.
Den var vel ca. en meter lang i alt.
Jeg vil gerne anskaffe mig sådan en maskine, evt. brugt, er der nogen der ved hvad den hedder og der har en liggende eller ved hvor man kan købe en?

Med venlig hilsen
Jacob Lauvring

Accepteret svar
Fra : legind

Modtaget 60 point
Dato : 23-05-06 09:45

http://www.carl-ras.dk/e-handelskatalog/el-vaerktoejogtilbehoer/pudsemaskiner/girafsliber/

måske denne

det hedder en girafsliber søg lidt på google så kommer der flere priser

Kommentar
Fra : jacoblauvring

Dato : 23-05-06 14:04

Det var sgu dyrt, jeg havde regnet med 1000-1500 uden støvsuger, er der nogen som har en brugt eller noget?
Jacob Lauvring

Godkendelse af svar
Fra : jacoblauvring

Dato : 12-06-06 11:35

Tak for svaret legind.