/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Radio betjeningsvejledning
Fra : lham
Vist : 875 gange
100 point
Dato : 23-05-06 06:11

savner betjeningsvejledning ( betaler gerne for kopi ) world reciever MAGNUM PLL Synthesized Receiver PLL 2022 en lille grå rejsemodel solg af Aldi ca år 2002 evt link til netudgave

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 23-05-06 09:16

Har du prøvet, om Aldi kan hjælpe. Måske kan de sætte dig i forbindelse med importøren.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 23-05-06 09:41

Balcanard
Har prøvet Aldi og importøt/hotline der var ikke hjælp at hente

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 23-05-06 10:01

Øv øv - krydser fingre for, at der dukker en bruger op med manualen på lager.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 23-05-06 10:06

måske du kan finde den her

http://www.eserviceinfo.com/

Kommentar
Fra : lham

Dato : 23-05-06 17:03

tak dk desværre var den ikke der ,men et vældig nyttigt link som jeg straks har taget til mig

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 29-05-06 20:28

Hejsa

Der er en test, med en ret udførlig forklaring af brugen her: (på tysk)

http://www.funkempfang.de/funkempfang/6download/testberichte/aldireceiver.PDF

Det er dette firma der har stået for inkøbet til Aldi i Tyskland, måske de kan hjælpe med en manual

http://www.siemssen.de/contell/cms/server/siemssen_ag/index.html

Held og lykke

Thomas

Kommentar
Fra : lham

Dato : 30-05-06 06:32

thomas 2600
tak for links men jeg har været der siemssen gider ikke ta sig af private-og anmeldelsen mangler svar på visse vigtige ting ang betjening

Kommentar
Fra : ka9nus

Dato : 03-01-07 11:33

Hej Iham

jeg faldt tilfældigt over dit indlæg -
og hvis du ikke forlængst har fundet en løsning, så kan jeg måske hjælpe.

jeg har i hvert fald betjeningsvejledningen liggende og hjælper gerne med oplæsning af de vigtige ting.
eller maile dig en kopi af det vigtigste (der er jo 20 sider i alt)

Kommentar
Fra : lham

Dato : 03-01-07 17:49

Hej ka9nus

tak for opmærksomheden , men radioen kom på elektronikkirkegården for et par måneder siden

Annuller spørgsmålet
Fra : lham

Dato : 22-01-07 07:32

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål