/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hundekamp og turisme
Fra : Klumme
Vist : 863 gange
50 point
Dato : 23-05-06 00:06

Sad og tænkte på, at det kunne være en god ide, at arrangere store hundekampstævner i København. Stort opslået og f.eks. i Forum kunne det lokke gamblere og andre interesserede fra udlandet til København, som så ville være den eneste storby i Europa hvor man legalt kunne se og spille på hundekampe.

Det skal selvfølgelig gøres ordentligt, så der fremstår sobert og seriøst... med dyrlæge tilstede osv.

Der er mange penge i den slags kampe, så hvorfor ikke??

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-05-06 00:37

Keder du dig i aften Klumme

mvh dova

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 60 point
Dato : 23-05-06 01:05

Jeg stemmer imod. Har stadig trauma fra min barndom, hvor min far (den knold) hængte koteletter om halsen på mig..

Hans lamme undskyldning: "Jamen Creamy, du var simpelthen så kedelig - og det var den eneste måde, hvorpå jeg kunne få hunden til at lege med dig"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-05-06 02:27

Dova..... lidt måske

Hvad bruger du så idag Creamy??

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-05-06 04:40

Hej klumme... 'det der mener du forhåbentligt ikke alvorligt
http://www.jensastrup.dk/page1/page11/page11.html
Citat
Det skal selvfølgelig gøres ordentligt, så der fremstår sobert og seriøst... med dyrlæge tilstede osv.

'Det kan bare ikke lade sig gøre - dyrlæge eller ikke dyrlæge
Håber det er en 'joke' fra din side, men det er lidt i min verden
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-05-06 06:01

Jo hvorfor ikke.
En pitbull mod arrangøren.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 23-05-06 06:39

Nå-nå-nå-nå --- Klumme.

Havde forventet en lidt bedre/mere intelligent opsat provokation fra dig.

Kommentar
Fra : anikatrit01

Dato : 23-05-06 11:15

Få en anden ide at tjene penge på..
Har du spurgt hunden om den vil bides, og bløde..
I lande gør de det, selvom det er strengt forbudt, og sidst men ikke mindst ender det med drab på en af hundende, samt man gør hundende agresive, de kan finde på at gå amok på mennesker hvis de er syge nok.. Hundekamp avler sygdom og man ender med at gøre hunden agresiv, om den er på eller ej..
Husk det er forbudt og jeg tror ikke man kan lave lovlige hundekampe..

Få dig en anden ide ven, der er mange gode måder at tjene penge på..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-05-06 14:01

anikatrit01

Nej jeg har ikke spurgt hundene om de vil bide... det er jeg sikker på at de vil. Bløde... jamen det kommer jo af sig selv når de blir bidt. Ja selvfølgelig ender det med at en af hundene blir dræbt... det er ligesom det det går ud på.

Og du har da ret i at det er forbudt som loven er nu... ikke strengt forbudt - man gradbøjer ikke love.......forbudt - strengt forbudt - meget strengt forbudt. Så inden det kan begynde skal loven laves om, så det er tilladt (som heller ikke gradbøjes i tilladt - meget tilladt - vildt meget tilladt)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-05-06 16:51

Hmm der er ikke megen tilslutning til projekt "Dogfight".

Skam for nu har jeg lejet Forum, men der vil så i stedet blive arrangeret kurser i "Lav din egen pasta" og "Bolchekogning for begyndere

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 23-05-06 18:15

Citat
Skam for nu har jeg lejet Forum, men der vil så i stedet blive arrangeret kurser i "Lav din egen pasta" og "Bolchekogning for begyndere

Og det vil jeg meget hellere deltage i - lyder sjovt og lærerigt - meld mig til

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-05-06 18:16

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-05-06 18:28

Bolchekogning for begyndere?! ... Desværre Klumme, det er under mit niveau - jeg er nået til bolchekogning for øvede..... Jeg kan faktisk meget mere med en bolcheblanding end du har fantasi til at forestille dig

Men den med pastaen hopper jeg på

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-05-06 19:10

Okayyyy - Er der nogen der har anbefalet dig at lave et "Holdæftbolche"... Jeg ved ikke helt hvad det er, ud over at de er store..... meget store

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-05-06 20:01

Man kunne måske osse i disse "agurketider" lave et kursus i hjemmesyltning........ Hverken dette eller ovenstående kræver vel en lovændring

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-05-06 12:13

Citat
lave et kursus i hjemmesyltning........ Hverken dette eller ovenstående kræver vel en lovændring

Det kommer vel an på om det drejer sig om syltet hund

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-05-06 17:04

Har lige været en tur ude i Morten Korchs landidyl, og fik øje på skiltet "Nye kartofler". Øjnene plirrede... uhmmmmmm nye kartofler. Hen til den rare bondemand. Daws....sagde jeg jovialt (jeg kan jo sproget)..... 1 kg. af de der nye kartofler.

Jo tak, sagde den rare bondemand og vejede 1017 gr. af. Hvad skal du ha' for dem, spurgte jeg? 80 kr. svarede den rare bondemand og smilede. Mit hjerte stoppede i 8 min. men hård som jeg er, lod jeg som ingenting, betalte og kørte med mine 1017 gr. nye kartofler til 80 kr. Den rare bondemand griner vist endnu

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 29-05-06 10:02

Tak for svaret creamygirl. Gu ved hvad du hænger om halsen mv. for at lokke hanner til at "lege" med dig

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-06-06 13:54

Mellem os to Klumme
så har jeg aldrig haft brug for et præventionsmiddel. Min personlighed gør tricket