/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
film maker program.
Fra : mudshade
Vist : 8612 gange
50 point
Dato : 20-05-06 23:44

HEj. Jeg søger et program til at lave film i. Et i stil med movie maker som er på computeren bare et hvor man kan lave effekter så det bliver en gammel film og hvor kvalliteten bliver top.

mads

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-05-06 00:08

Der findes da masser af filmredigeringsprogrammer hvor man kan tilføje 'effekter':

http://download.dk/index.asp?Kat=multimedie&SubKat=filmredigering

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : tbayh

Modtaget 50 point
Dato : 21-05-06 13:24

Du kan da sagtens lave " gammel " film i moviemaker. Jeg har arbejdet med Adobe, pinacle og andre, men er stadig vild med moviemaker, fordi den sætter gang i kreativiteten. Husk at update moviemaker til 2.

Kommentar
Fra : jannik1987

Dato : 21-05-06 15:52

Hvis du skal have bedst mulighed for at skabe de flotteste film, og samtidig udvikle dine klippe evner, skal du helt klart have fat i "Adobe Premiere Pro".
Blandt andet tv serien "Klovn" ved jeg, bliver klippet i dette.

håber du kan bruge det... Jannnik

Kommentar
Fra : sabre2

Dato : 20-06-06 14:47

Pinnacle STUDIO 9 , har direkte funktioner til at lave " gammel" film
Feks. Ændring til sort/hvid, tilføje ridser, korn mm. til materialet , ændre lyden så det lyder som noget fra 40'erne. Alt fungere meget let.
Hold dig fra STUDIO 10, den er fuld af fejl og kræver en monster pc for at fungere.

Godkendelse af svar
Fra : mudshade

Dato : 25-06-06 20:07

Tak for svaret tbayh.

Kommentar
Fra : tbayh

Dato : 25-06-06 22:35

Tak skal du have. Det kan godt være at de fancy programer som Adope er proff programmer, men det er altså kreativiteten som er vigtigst! Hvis man ikke har fantasi og en idé om hvordan ens film skal blive, er det ligegyldigt om man har de dyre programmer. Der er desværre mange som stadig tror at jo dyrere et program er, des bedre. Men sådan er det ikke...Jeg har lavet en del film og synes at movie maker er godt.