/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Brevfletning e-mails i HTML
Fra : blueexblue
Vist : 470 gange
350 point
Dato : 18-05-06 20:15

Brevfletning i Word 2002 (SP3) til e-mails i Outlook Express 6 fungerer perfekt med e-mails i almindelig tekst. Men ved forsøg på at flette til e-mails med format HTML, dannes der ingen e-mails.
Har jeg overset særlige krav til udformningen i Word? Eller til indstillinger i Outlook Express?

/Blue

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-05-06 21:22

I Outlook Express
Opret ny mail
Formater > marker HTML
Send en mail til dig selv
HTML skulle den så blive ved med at bruge.

Eller:
I Outlook Express
funktioner > indstillinger
Fanen send > marker HTML
Anvend
OK

Kommentar
Fra : blueexblue

Dato : 18-05-06 21:47

Desværre nej. Det leverer ingen brevflettede e-mails i Outlook.
/blue

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-05-06 21:59

Så har jeg ikke flere idéer
- men du kan vel sende e-mails med HTML i Outlook Express.

Annuller spørgsmålet
Fra : blueexblue

Dato : 15-06-06 21:20

Jeg har desværre ikke modtaget et anvendeligt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål