/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
jeg vil slettes som bruger
Fra : kupsof
Vist : 450 gange
39 point
Dato : 16-05-06 12:31

slet mig som bruger - hvor kan jeg slette mig - jj.elleboe@get2net.dk

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-05-06 12:36

Du kan desværre ikke slette dig som bruger.

Du kan kun undlade at bruge KANDU.

Hanne

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 16-05-06 12:36

Du kan ikke blive slettet, men du kan lade være at logge på

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-05-06 12:38

kupsof

Hvorfor vil du dog slettes? Hvis jeg må spørge?

Hanne

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-05-06 12:40

Det kan du ikke. men du kan gå til: http://www.kandu.dk/usersubscribe.aspx?uid=226842 og fjerne flueben så du ikke fremover modtager E-mail fra Kandu, du kan eventuel skrive til Kandu teamet: service@kandu.dk og bede dem slette dig, det er vist ikke sket endnu at nogen er blevet slettet

Kommentar
Fra : kupsof

Dato : 16-05-06 14:52

Tak for svarene allesammen. Det er kun fordi jeg er så pligtopfyldende og ikke skal have pc mere hjemme.
KH kupsof

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-05-06 17:38

Ohhh, og så samtidig undvære sin pc..................

Ja, hvad må man ikke lade sig byde.....

Sødde bette ven da - do er kej a'et!

Pøj pøj!

Hanne

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 16-05-06 21:34

Der er ingen oplysninger om dig, når man kigger på din profil.
Så dit brugernavn kan glide ud i den almindelige glemsel.
Kandu har ikke noget imod at du har en brugerprofil som ligger i dvale.
Endelig kan du jo fra en hvilken som helst comp logge ind på Kandu en dag og spørge, svare eller bare deltage.

Kommentar
Fra : ALV29

Dato : 24-05-06 16:15

Hvordan ændrer man sit Brugernavn, er der nogen som kan sige mig det.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-05-06 16:50

Ja det er enkelt...........................du laver et nyt og glemmer det gamle.
Måske skal du lige flytte det eksisterende brugernavn over på en anden mailadresse eller
lave den nye på en anden mailadresse.

Annuller spørgsmålet
Fra : kupsof

Dato : 12-07-06 15:29

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål