/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Undertekster!!!!!!
Fra : amh
Vist : 1495 gange
100 point
Dato : 08-12-02 00:12

Hej. Jeg har set at man kan hente undertekster FULD LOVLIGT! og ville høre Hvordan man sætter undertekster ind i filmene? eks: hvis jeg har spiderman men engelsk tale uden undertekster men vil gerne ha danske undertekster på og har også teksterne men hvordan sætter man dem ind i filmen??? Der må da være nogle som kan hjælpe mig!!

Og på forhånd Tak!

Hilsen Amh

Kommentar
Fra : jul6

Dato : 08-12-02 00:39

Hej Amh.
Du skal have fat i et program der hedder:Time Adjuster,
Og det er ret nemt at bruge.

Kommentar
Fra : TBjorn

Dato : 29-12-02 19:51

Hej jul6

Jeg er også i gang med undertekster. Har hentet Time Adjuster og har hentet undertekster til den film jeg gerne vil have undertekster på.
Jeg aner bare ikke, hvordan jeg skal arbejde med Time Adjuster, og jeg synes ikke rigtig det fremgår af programmet. Har du prøvet at arbejde med det, og fået det til at lykkes?

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 29-12-02 20:13

Hej TBjorn,

hvilken version af Time Adjuster er det du har downloadet?

i standard udgaven sku' der være en hjælpe fil... -->
http://www.divx-digest.com/software/time_adjuster.html

ellers er der også en bunke af andre programmer her nede under "Subtitle Tools"... -->
http://www.divx-digest.com/software/index4.html#subtitles

faldt også over denne her side... -->
http://www.divxsubs.com/tools.php

nu har jeg ikke selv prøvet programmet så jeg ved ikke helt hvordan det funker, men mon ikke der står noget i hjælpe filen...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : TBjorn

Dato : 03-01-03 19:29

Hej Strarup

Tak for info. Under http://www.divx-digest.com/software/index4.html#subtitles fandt jeg en program der hedder BSPlayer. Det er helt perfekt til at vise film med undertekster. Man starter bare filmen og loader underteksterne så køre det.

Tak for hjælpen.

TBjorn

Kommentar
Fra : TBjorn

Dato : 09-01-03 10:44

Nogen der kender et godt sted for at hente danske undertekster?

Kommentar
Fra : cmjeppesen

Dato : 03-03-03 19:46

Jep! Søg på: dvd.box.sk/

Kommentar
Fra : delpirzola

Dato : 04-05-03 21:00

her kan man også finde undertexter http://216.66.12.98/searchs.php?z3= , og hvis du skal se film på puteren så hent vobsub, og se dine film i WM....men husk at texterne skal lige i samme mappe som filmen, og de skal hedde præcis det samme

Kommentar
Fra : delpirzola

Dato : 04-05-03 21:01

glemte lige....at når du så starter filmen i WM starter texterne automatisk.....

Kommentar
Fra : amh

Dato : 09-05-03 19:04

ØØh hordan bruger du programmet?? hvad for en ksl man bruge? skal man bruge vobsub cutter, vobsub joiner, vobsub configure, directvobsub configure, submux, subresync?? hvilke skal man bruge?? delpirzola!

Kommentar
Fra : amh

Dato : 10-05-03 14:31

Glemte lige hvad skal tekst filen gemmes som i mappen? Feks jeg har lavet en mappe som hedder signs og lagt filmen ind i den mappe fil menhedder også KUN Signs og tekster hedder også KUN Signs med WM vil ikke afspille teksterne kun filmen hvad skal jeg gøre delpirzola?? kan du ikke lige også svare på mit andet spørsgmål oven over?? hilsen Andreas!

Kommentar
Fra : Kezman_dk

Dato : 21-09-03 17:23

sub filen skal altid tid hedde det helt samme som Video filen MEN også .srt eller .sub bagefter ellers kan WM ikke hitte ud af det!

Kommentar
Fra : dniv

Dato : 29-09-03 12:40

hej....hvor kan man hente undertekster lovligt???

mvh dniv..

Kommentar
Fra : TBjorn

Dato : 29-09-03 16:43
Kommentar
Fra : casa

Dato : 12-10-03 17:03

Jeg har en film der er på to avi. er der ikke et pogram der kan henge dem sammen så man hae 1 film istedet for 2. det vil sige 2 avi til 1 *.???

Kommentar
Fra : TBjorn

Dato : 12-10-03 18:50

Det kunne jeg også godt bruge! Jeg har ofte 2 avi og undertekster til 1. Nogen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : casa

Dato : 19-10-03 09:55

Ingen der ved det????

Kommentar
Fra : TBjorn

Dato : 19-10-03 20:17

Her er et program der kan smelte to filer sammen. Det er vildt let og fungerer fint for mig.

http://download.com.com/3001-2194-10211238.html

TBjorn

Kommentar
Fra : casa

Dato : 25-10-03 11:07

Tusinde tak

Kommentar
Fra : casa

Dato : 25-10-03 11:11

Findes der en afspiller der kan afspille film og undertekster på samme tid. Den skal også kun afspille æåø.

Nogle der kan hjælpe????

På forhånd tak
michael

Kommentar
Fra : TBjorn

Dato : 25-10-03 19:14

Jeg bruger DivX Subtitle Displayer. Find den her: http://www.cooolsoft.com/download.htm

TBjorn

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 15-11-03 11:14

Nogen der kender hvordan man kan brænde filmene ud på cd og få ens dvd-afspiller til at æde begge filer. Hvis man overhovedet kan dette? Hvilke afpillere kan evt. gøre dette?

//sub

Kommentar
Fra : barneyboy

Dato : 02-04-04 00:54

Hey! du har flere muligheder på dit problem..det ene: at brænde undertekster på avi film..det kan du læse om her:
http://divxstation.com/article.asp?aId=99

derefter et godt råd... se filmene med bs-player, da den så selv tilslutter underteksten uden du behøver vobsub eller noget..: http://www.bsplayer.org/index.php?p=download&PHPSESSID=ae824167b86ace1aee069f6840578196

Du kan sætte dine 2 film sammen til en film med virtual-dub: http://divxstation.com/softwareId.asp?sId=129

Eller du kan dele den undertekst du har i to dele, så den passer til de to film du i forvejen har, med time adjuster(som de andre hentydede til):
http://divxstation.com/softwareId.asp?sId=241

God fornøjelse