/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
appcompat.txt
Fra : stylteløber
Vist : 461 gange
50 point
Dato : 13-05-06 20:57

Hej med dig

Jeg har igennem nogle dage bliver smidt af internettet. En fejl melding kommer op og jeg kan vælge at sende den eller undlade. Jeg har virus skannet og disk opryddet og gjort alt efter bogen, bliver stadig smidt af på visse web-sider. Hvad skal jeg præcis kigge efter i den fejl rapport som kommer op? og hvad kan jeg gøre?. Den melder appcompat.txt

Har jeg ikke oplyst det du skal vide, så lad mig vid det, så vil jeg prøve at give dig bedre information/besked.

Jeg har :
Norton antivirus
Ad-Adware-se
Automatisk opdatering
Alt on ang.opdatering/service pack 2 til XP

Mvh Stylteløber

Kommentar
Fra : stylteløber

Dato : 13-05-06 21:14

fandt dette links; http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=14907

kan det være dette som er mit problem?

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 13-05-06 21:48

Som de skriver på den side, så er den fil der den rapport,
som bliver sendt til Microsoft.
Gør som de siger, få undersøgt din comp derinde..
www.spywarefri.dk

//Kettedk

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-05-06 22:37

Ja - hop du ind til spywarefri og få testet.........................det er gratis.