/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvordan fået jeg det tilbage
Fra : Surf
Vist : 627 gange
75 point
Dato : 12-05-06 15:22

Ham som plejer at opgradderet min com fik det der "Da" væk fra min processlinje. kik på linket for at finde ud af hvad jeg mener. jeg vil nemlig godt ha det tilbage igen. han tog den nemlig fuldstændig væk. for når jeg klikker på og sætte v i værktøjlinjensprog så kommer det ikke frem

og der må være en indstilling der kan få den frem

http://boker.dk/kikher.JPG

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-05-06 15:26

Hvis du ikke skifter mellem den Engelske og den Danske udgave ......så har du ikke brug for DA

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 12-05-06 15:37

Hmmm

Jeg spurgte hvordan fået jeg det tilbage igen. så fat det dog mand

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 85 point
Dato : 12-05-06 15:41

Start>kontrolpanel>internationale og sproglige indstillinger>sprog>detaljer>værktøjslinjen sprog,,der
kan du slå den fra og til.

Manse9933

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-05-06 15:41

Men du kan også:
start > indstillinger > kontrolpanel > vælg international >
fanen landestandarder > tilføj > vælg et sprog >
men sørg for at markere DA og tryk "benyt som standard"
anvend
nu står der DA nede på processlinien

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-05-06 15:42

Godkendelse af svar
Fra : Surf

Dato : 12-05-06 15:43

Tak for svaret Manse9933.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-05-06 15:45

Tal/skriv ordentligt til dine medmennesker,nu kan jeg pludeselig huske at du er en ubehøvlet satan.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-05-06 15:46

Det må du altså meget undskylde Surf, at jeg ikke svarede korrekt på dit spørgsmål.
Det må jeg fremover prøve at gøre rigtigt, så jeg ikke får skældud igen.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 13-05-06 02:08

Manse9933
Tror næppe du er den første der render på SURF.
Prøv profilen, UHØFLIG som BARE.
Og lukker intet.
BEEEEEEE happy
Min mening...

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 13-05-06 04:20

Jo jeg lukke dem når man kan lukkme dem på en gang. og ikke før

Også var det til E.C han mente med det

Kommentar
Fra : e.c