/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Thunderbird v1.5.0.2
Fra : teh_nixc
Vist : 480 gange
30 point
Dato : 12-05-06 10:36

Hej!
Jeg har en hotmail, og jeg har lige downloadede Thunderbird v1.5.0.2. Hvordan sætter man den op til at man kan se ens hotmails med Thunderbird v1.5.0.2. Altså med pop3 osv.???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-05-06 10:51
Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 12-05-06 10:56

Det tvivler jeg på du kan. Der er noget med at man skal have den betalende del af Hotmail for at kunne hente mails via andre programmer.

Fandt lige det her på MSN:
"Jeg kan ikke få adgang til min gratis konto fra Microsoft Outlook eller Outlook Express
For at beskytte vores brugere mod den stadigt voksende mængde af uønsket e-mail, eller "spam", der sendes fra MSN Hotmail-konti via Outlook og Outlook Express, har vi desværre været nødt til at begrænse brugen af Outlook og Outlook Express til abonnenter.

Ved at gøre denne funktion til en del af et abonnement, så brugeren skal opgive faktureringsoplysninger, bliver det lettere for os at administrere og forhindre misbrug af funktionen, så vi kan beskytte dig og andre mod uønsket e-mail.

Hvis du køber en abonnementstjeneste som f.eks. MSN Hotmail Plus eller MSN Premium, kan du få adgang til din konto fra Outlook eller Outlook Express, og du får desuden mange andre ekstra funktioner. Du kan få vist fordelene ved at opgradere dine MSN Hotmail- eller MSN-konti eller oprette en ny abonnementskonto ved at besøge oplysninger om abonnementer."
Jeg ved godt det ikke er TB de henviser til, men hvorfor skulle det være anderledes for TB brugere.??

LØSNING:
Du skulle få dig en Gmail i stedet. Den kan du gøre det med uden props.
Stik mig din mail, så smider jeg dig en invitation.

Kommentar
Fra : teh_nixc

Dato : 12-05-06 14:59

Det har ikke rigtigt hjulpet noget endnu! jeg har brug for noget konkret!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-05-06 17:01

så søg !!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-05-06 17:08

nå godt ord igen - du kan da også lige skrive så man får lyst til at smide hårdt tilbage

jeg læste mig lige til at man skal bruge hotmailpopper - aner ikke hvad det er da jeg ikke bruger noget af det selv - men du kan jo lige kigge på den tråd jeg fandt det i her:

Citat
Skrevet af: JaY, 11-10-2004 18:33:21
Øøh ja men firefox er så en browser?! Det er jo nok alligevel Thunderbird du mener ;)
Bruger selv Thunderbird, er meget tilfreds med det! Bare lidt irriterende at man skal bruge Hotmailpopper hvis man skal hente fra en hotmail konto :(

taget herfra: http://www.nettips.dk/Default.asp/KatId=97/SubId=97/id=1437/text=Alternativ+til+Outlook

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-05-06 17:10

http://www.download.com/Hotmail-Popper/3000-2369_4-10259164.html?tag=lst-0-3

sådan - så kan du hente den - og læs så lige hvad der står

Kommentar
Fra : teh_nixc

Dato : 13-05-06 08:58

Der er ikke nogen der har noget mere konkret, altså; Sådan gør du! En slags guide/opsætning af hvordan man sætter thunderbird op til hotmail!?!?!

Kommentar
Fra : teh_nixc

Dato : 13-05-06 08:59

Sådan noget som hvad hotmails indgående server hedder, og udegående server?!?!?!

Annuller spørgsmålet
Fra : teh_nixc

Dato : 15-05-06 19:47

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål