/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
CD Ripper?
Fra : food_life
Vist : 545 gange
50 point
Dato : 07-12-02 11:14

Hvilke CD Ripper er den bedste?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-12-02 11:06

"food_life" ræsonnerede, og skrev d. 07 dec 2002:

> Hvilke CD Ripper er den bedste?

Audiocatalyst eller Nero (m. MP3Pro)

--
/Digit

»Vejret skifter. Skygger falder.
Ny duft i blæsten - forfald.
Kokain, Uzier, , kør forbi og
skyd løs.
Døden er kasserer. Alle betaler«
Sørgesangene

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 07-12-02 12:10

Benytter selv Nero 5.5 og er udmærket tilfreds med det.

Catbody

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 07-12-02 12:19

Jeg kører Nero 5.8 - er det muligt at hente MP3PRO ned til den?

Kommentar
Fra : dk

Dato : 07-12-02 12:29

hejsa

MP3PRO følger med nero, men du kan kun bruge det 25-30 gange før
du skal købe licens til at bruge det.
licens kan købes hos nero.

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 50 point
Dato : 07-12-02 13:51

> Audiocatalyst eller Nero (m. MP3Pro)
Audiocatalyste bruger Xing Mp3 plugin, den er ikke god. Laver lat for stor
filer i forhold til indholdet samt filerne kommer til at skratte indimellem!
dBpoweramp er gratis og understøtter alle plugins. Der findes alle medie
plugins til den. samt ogg. Ogg fylder næsten ikke noget men fårk hvor lyder
det godt! Det tager 5 min ekstra at rippe en CD men det vil jeg gerne vente
pga lydkvaliteten.
Audiograbber er ikke gratis men Audiocatalyst er bygget op på den. brug den
find en hel masse plugins til den også og se hvad disse programmer kan gøre
for dig. Men husk brug aldrig Xing mp3 codec!

Husk disse links er fundet ved hjælp af filemirrors.com en service fra
Get-Right.
Audiograbber:
ftp://cm10.tgv.net/47%20huytdre%20654Rijhil%2089765VD%20hytrdvd/Audiograbber
v.1.81.3_vf.zip
dBpowerAmp: http://skeksess.free.fr/winampfr/log_externe/dBpowerAmp.exe

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-12-02 16:44

"[DK]XoDeus" ræsonnerede, og skrev d. 07 dec 2002:

>> Audiocatalyst eller Nero (m. MP3Pro)
> Audiocatalyste bruger Xing Mp3 plugin, den er ikke god. Laver lat for
> stor filer i forhold til indholdet samt filerne kommer til at skratte
> indimellem!

Jeg har aldrig brugt andet end Xing codec.. kvaliteten har altid været fin.

>dBpoweramp er gratis og understøtter alle plugins. Der
> findes alle medie plugins til den. samt ogg. Ogg fylder næsten ikke
> noget men fårk hvor lyder det godt! Det tager 5 min ekstra at rippe en
> CD men det vil jeg gerne vente pga lydkvaliteten.

Har lige hentet det. Lyder da bestemt interessant.. men gratis er det altså
ikke. Du har 30 dages trial.

--
/Digit

»Vejret skifter. Skygger falder.
Ny duft i blæsten - forfald.
Kokain, Uzier, , kør forbi og
skyd løs.
Døden er kasserer. Alle betaler«
Sørgesangene

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-12-02 16:50

"Digit" ræsonnerede, og skrev d. 07 dec 2002:

> Har lige hentet det. Lyder da bestemt interessant.. men gratis er det
> altså ikke. Du har 30 dages trial.

Doh. Du har ret.
Det er powerpack der er 30 dages trial på.

--
/Digit

»Vejret skifter. Skygger falder.
Ny duft i blæsten - forfald.
Kokain, Uzier, , kør forbi og
skyd løs.
Døden er kasserer. Alle betaler«
Sørgesangene

Godkendelse af svar
Fra : food_life

Dato : 28-12-02 22:43

Tak for svaret [DK]XoDeus.