/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
emprunner
Fra : miritdk
Vist : 688 gange
50 point
Dato : 09-05-06 10:24

pludselig kan jeg ikke delete nogen internet url´s der hænger godt fast i emprunner/empty temp folders. ???
Der er scannet for dit og dat og fejlrettet osv - men de hænger bare der og hænger - nogen der kan hjælpe mig med at komme af med dem ???? (de gør sikkert ingen skade men jeg vil ikke have dem der) - Jeg har en enkelt gang været ude for det før hvor jeg blev så gal at jeg smed programmet ud og hentede det ind igen - fint nok - indtil det begyndte igen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-05-06 10:43

hmm skifter snart id til glemsom

skal lige oplyse at der meldes " den angivne fil blev ikke fundet" - men flytte skidtet kan jeg ikke

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-05-06 12:27

Brug Dr.delete til at slette genstridige mapper/filer: http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/visit.php?cid=104&lid=1921&PHPSESSID=d6f04e828ff931c20e27bb719ca383d0
Citat
Description:

Launch it with a command-line argument, like DrDelete myfile. Dr Delete will start up and place myfile in its textbox.
Drag a file into Dr. Delete's icon / or Open With dr. delete. Does the same as #1.
Open up Dr. Delete, Type in a filename (or use Browse ), then click Delete.
Note: Dr. Delete will first attempt to delete the file without rebooting. Just to be safe . If it figures out it couldn't, it schedules the file to be deleted on reboot, but it does _NOT_ (that's NOT) reboot for you!

Danish :
Dr. Delete kan fjerne et program hvis det ikke vil fjernes på normal vis. Enkelt at bruge.

Blot skriv navnet på filen eller vælg stien programmet ligger i og tryk DELETE, først prøves på almindeligvis, hvis ikke det lykkedes så skal en genstart nok klare problemet. Smart ik?
Men du skal være totalt sikker i din sag FØR du sletter noget som helst, ellers er løbet kørt.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-05-06 13:44

Nu må jeg simpelthen vide hvad en "emprunner" er for noget.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-05-06 16:13

e.c det er programmet empty temp folders - kig her : http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#emptytemp

molo - dutter ikke ( hvis molo nogensinde har duttet )

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 09-05-06 16:23

ETF laver bare det nummer en gang imellem, og jeg ved ikke hvad man kan gøre ved det.

Den her plejer at kunne slå alle internetfiler ihjel http://www.softpedia.com/progScreenshots/Indexdat-Suite-Screenshot-12991.html
Du kan sætte den til at køre en batfil der sletter ved genstart.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 09-05-06 16:26

Hov, det var screenshots, sorry

Det her er vist bedre http://www.softpedia.com/get/Security/Secure-cleaning/Indexdat-Suite.shtml

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-05-06 16:31

hmm må vist prøves stl_l - kender den ikke - er der noget jeg skal vide ????????

Burde drweb ikke kunne ????? (hjalp ikke)

stik

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 09-05-06 16:34

Jeg har ikke prøvet den ret meget, men umiddelbart er der ikke nogen problemer med den.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-05-06 16:37

oki - gør et forsøg da

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-05-06 17:25

det gik ikke godt - først kunne og ville den ikke downloade - så fik jeg den trukket ind men der var fejl - ind på siden og læste lidt - klikkede for at blive klogere .........

blev jeg ikke !!!!! - landede på errorsafe og en masse dimseri.

prøver lige at køre en scan og vender tilbage

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 09-05-06 17:36

Jeg kan sende filen til dig, hvis du vil have.

Errorsafe, føj da

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-05-06 17:46

her er det da helt galt nu - hmm - kan ikke finde noget umiddelbart mere men skal for eks deaktivere firewall for at logge ind her på kandu - og har lidt besvær med logon her og der

keylogger ?????. eller hvad for en spy ???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-05-06 17:47

ps - jeg vil helst være fri for filen når jeg ikke kender den - men det kan jo blive nødvendigt

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 09-05-06 17:53

Ellers prøv CCleaner. Den sletter også indexdatten ved genstart http://www.ccleaner.com/

Husk lige at sige nej til Yahoo toolbar.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-05-06 17:54

ja for søren prøver og vender tilbage

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-05-06 20:07

pyyyhhh - den er stadig gal med de url´s - forsøger senere at smide den ud igen og downloade en frisk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-05-06 21:18

og det var to forsøg - om ikke de kommer igen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-05-06 21:39

Måske : http://www.r-wipe.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 09-05-06 21:39

Hvilken sti ligger de url´er på ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-05-06 21:52

Visited: Ejer@http://www.esri.com/software/arcgis/arcview/index.html

Visited: Ejer@http://www.google.dk/search?hl=da&q=%C3%A5bne+bip+filer&meta=cr%3DcountryDK

en af første og resten (17) af anden

den side besøger jeg aldrig mere

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 09-05-06 21:55

Jeg mente så hvilken sti på maskinen. Kan du se det ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-05-06 22:26

det har jeg ikke en hujende fis forstand på

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-05-06 22:58

SØGERESULTAT 0 øhhh - er det spøgelse filer ????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-05-06 23:04
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-05-06 23:51

molo - kan godt se hvorfor du giver det link - men det var noget af det første jeg gjorde - og har gjort igen da jeg røg ind i en side der ikke lige var sagen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 10-05-06 03:38

Jeg har løst det samme problem et par gange før hved at gå ind i fejlsikke tildstand og slette dem,det sjove hved
det er at man ikke kan se disse famtom links i fejl sikkertildstand,men gå ind og slet dem under den omtalt fane/radio knap selv om de er usynlige,det har virket for mig og de har ikke dukket op igen under den samme indstallation.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 10-05-06 03:44

s,jeg slettede under allle fanerne.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-05-06 09:53

manse9933 - det er forsøgt uden held - desværre

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 50 point
Dato : 10-05-06 19:06

Måske kan programmet PurgeIE, som er nævnt her, hjælpe dig http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?ARCHIVE=true&TOPIC_ID=2636

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 10-05-06 19:44

YES !!!!! der var den - alt er væk og ok - tak for svaret stl_s

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 10-05-06 22:54

Jamen det var da godt det lykkedes . Ærgeligt det program ikke er gratis.

Tak for point .