/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
maling af køkken låger
Fra : misemor
Vist : 4665 gange
223 point
Dato : 08-05-06 21:59

Er der nogle steder man kan få spay malet glatte køkken lågereller et firma der ikke er så dyrt der kommer ud og gøre det

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 08-05-06 22:05

Ja det skal der nok være, nu kommer det an på hvor i landet du bor, men ellers kontakt den lokale malermester, han kan nok klare den opgave for dig.

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 08-05-06 22:32

Hej
Prøv at gå ind på denne side og se om det er noget for dig.
www.l-bk-renovering.dk

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 08-05-06 22:49

Autolakereren havde jeg valgt

Kommentar
Fra : poul1erik

Dato : 09-05-06 08:20
Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 223 point
Dato : 09-05-06 08:43

For to år siden ville vi skifte alle vores køkkenlåger, men elementerne fandtes ikke mere!!

Vi sleb dem selv ned, og kom afdækningstape på, og ville spraymale dem, men vi havde ikke

plads nok inden døre, og vi ville ikke risikerer, at der ville sætte sig insekter mm i lakken, så vi

ringede rundt til div. autolakerere. Vi fandt en i Hillerød - Nordsjælland - som klarede det på to

dage, de blev som nye. Vi fik kun sprøjet yderrsiderne, og klarede selv det indvendige herhjemme.

Vi gav kr. 2000,00. Så hvis du ikke selv har mod på det, så spørg diverse autolakere.

Godkendelse af svar
Fra : misemor

Dato : 09-05-06 21:09

Tak for svaret Nordsted1.Men har du adressen til der hvor du fik det gjort

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-05-06 22:22

Selv tak.... Industrivænget 46 , tlf: 4826 3633, 3400 Hillerød ...