/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fejl ved forsøg på opdatering
Fra : 2kroner
Vist : 2040 gange
100 point
Dato : 08-05-06 18:43

Hjælp !!

Jeg får denne fejlkode når jeg forsøger ar tjekke min PC for opdateringer til Windows XP Home edition : [Fejlnummer: 0x8007043C]

Hvad er der galt, og hvad er løsningen på problemet ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-05-06 19:03

Prøv; før du opdatere at rense din registreringsdatabase med dette lille freeware program :

http://www.tucows.com/preview/355220?_mid=000001279

VIGTIGT !!! Fjern kun hvad der er mærket som: Safe to delete...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-05-06 19:28

har du installeret sp1 ????????? - det er som regel en af grundene til at du får den meddelelse

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 08-05-06 19:29

ommer ...... mener selvfølgelig at du s k a l have den installeret

ellers - en tur med oprydning og ikke mindst spy/vira scanning

Kommentar
Fra : nicolaistaermos

Dato : 09-05-06 08:35

den regclaener hvad er det den gør?? gør den sådan så jeg godt kan bruge de nye opdateringer uden at min com bliver mærkelig(mit win. er vidst ikke helt ærligt)?

på forhånd tak

Nicolai Stærmose.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-05-06 08:38

Citat
mit win. er vidst ikke helt ærligt

jamen der har du vel så problemet - mikroblød vil ikke lade dig opdatere når du bruger piratkopi

Kommentar
Fra : 2kroner

Dato : 09-05-06 08:41

Jeg laver lige en update på mit problem.

Jeg har kørt regcleaneren.
Jeg har kørt en spyware-cleaner.
Jeg har kørt en virusscan.
Jeg har installeret en Spyware-blaster.

Derefter forsøgte jeg at køre en windows-update, hvilket også lykkedes.

Derefter forsøgte jeg at installere SP2, dette lykkedes ikke (jeg har SP1)

Så det er det jeg er kommet frem til.

Er SP2 egentlig nødvendig ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-05-06 08:49

ok - så tog jeg fejl af din bemærkning om en ikke helt ærlig win - sorry

og ja sp2 lukker en hulens masse huller - så den er nødvendig

læs her om sp2 installtionen - og har du måske en ven - bekendt - der har den på cd ??? så er det lovligt at du får en kopi af den - det letter installationen en del for mange

http://www.microsoft.com/windowsxp/sp2/default.mspx

Godkendelse af svar
Fra : 2kroner

Dato : 12-05-06 10:53

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-05-06 11:10

selvtak - måtte du ud i den store tur ???