/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
InDesign opdatering
Fra : Ammitz
Vist : 547 gange
200 point
Dato : 07-05-06 18:18

Jeg har InDesign 3.0.1, og har fået oplyst at jeg skal opdatere med "Adobe InDesign CS 3.0.1 April 2005" for at kunne læse InDesign filer som er fremstillet i nyere versioner.
Jeg har også fået hentet opdateringen fra nettet, - men hver gang jeg forsøger at få den lagt ind, fortæller den mig, at jeg skal lukke alle kørende Adobe programmer. Jeg mener ikke jeg har kørende Adobeprogrammer, - for de programmer som vises nederst til højre på skærmen har jeg deaktiveret. Er der andre måder jeg kan finde kørende programmer på, - og hvor jeg kan deaktivere disse? - eller er årsagen til at jeg ikke kan lægge den ind, at min version af InDesign er købet på dansk, og opdateringen så ikke kan finde ud af dette. Jeg kan dog vælge dansk på en liste når jeg forsøger at installere, - men efter jeg får komandoen om at lukke andre Adobe programmer, - afslutter installationen.
Hvordan får jeg den ind? - Mit styresystem er Win 2000 Prof - og her kan jeg ikke komme ind via msconfig og se hvad der kører????? Hvor ser jeg det så?????
Ammitz

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 07-05-06 19:47

tryk på ctrl+alt+delette samtidig og så under processer,der kan du ser hvad der køre

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 07-05-06 21:05

Nej, her kan jeg se hvilke programmer jeg selv har lukket op, - ikke hvad der kører i baggrunden bl. a. Adobe Photo Downloader!
Det er det der kører skjult jeg vil have noget at vide om!
Ammitz

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 07-05-06 22:35

Hej du skal se i PROCESSER eller du kan måske se lidt i START-> ALLE PROGRAMMER-> START se om der er noget med ADOBE

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 08-05-06 12:08

Ja, nu har jeg fundet det, ved at gå i systemoplysninger og se under kørende programmer.
Men problemet er stadig at jeg ikke kan installere som beskrevet i mit spørgsmål!
Ammitz