/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Hvilken Philips telefon ?
Fra : pipzi
Vist : 429 gange
100 point
Dato : 06-05-06 21:07

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 06-05-06 23:50

Telefonerne er nøjagtig lige gode, så det eneste der mangler er at du finder ud af hvilke funktioner der er vigtigst for dig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-05-06 09:44

umiddelbart er det eneste der slår mig :

lys i display tærer på batterierne præcis som i mobiltelefoner normalt

ud over det - hvor meget bruger man diverse tillægsfunktioner når det kommer til stykket ???

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 07-05-06 09:58

jo men lyset er jo kun tændt et par sekunder :) så det gør mig skam intet. Tror mere det er det at jeg havde på et tidspunkt en trådløs med lys i display, og jeg har faktisk savnet det rigtig meget. Og så er der nogle af de funktioner der er i den anden, som jeg gerne ville have.

Så har egentlig besluttet mig, jeg går over i Føtex og får pengene retur for denne og skifter den til den anden

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-05-06 10:12

hahahaha jamen så er problemet jo løst - den ser faktisk også rimelig lækker ud

Annuller spørgsmålet
Fra : pipzi

Dato : 05-06-06 13:01

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Jeg har fundet en helt anden telefon, som jeg er endnu mere tilfreds med, og synes egentlig ikke, at de svar jeg fik var særlig brugbare... Havde håbet på lidt mere øhh ja hjælpsomme svar evt fra nogen med erfaring med disse to telefoner.