/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Dreamweaver / Spørgsmål
10  basil28 320
Søger linkshjælp til Dreamwear
Fra : stylteløber
Vist : 410 gange
100 point
Dato : 05-05-06 18:27

Hej med dig

Jeg har lige fået installeret Dreamweaver 8 og vil nu prøve mig frem i programmet, hvor kan jeg finde links på dansk hvordan jeg kommer igang, som nybegynder?

Mvh Stylteløber

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 05-05-06 18:33

Har du ikke fået en manual med da du købte programmet?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 05-05-06 18:34
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-05-06 18:48
Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 05-05-06 18:53

Stylteløber

Jeg sidder med en grim mistanke som je gahr fået efter at have set de andre spørgsmål du har oprettet.

Sidder du og beder om hjælp til at bruge et program som du har downloadet ulovligt?

Kommentar
Fra : peque

Dato : 05-05-06 19:32

Muligheden for at stylteløber evt skulle have hentet en evalution edition er vel også mulig.

Skulle man ikke lade tvivlen komme til gode!

Kommentar
Fra : BoJohansen

Dato : 05-05-06 19:56

http://www.nicolin.dk/multimedia/dream.htm

her der en side som gir lidt på dansk, men der er ikke mange af dem.

Kommentar
Fra : stylteløber

Dato : 05-05-06 21:29

Jeg har hentet et evaluerings edition - som jeg vil teste og prøve igennem... Helt lovligt!!

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 06-05-06 09:08

Undrer mig bare over, at du søger oplysninger om gratis programmer og så henter en evaluering på et program til $400

Har du tænkt på det inden du bruger en masse energi på at sætte dig ind i programmet?

Kommentar
Fra : kathy

Dato : 10-05-06 15:21

Den her kommer oprindeligt fra pallebhansen

Det er et godt sted at begynde hvis det helst skal være på dansk.
Bortset fra det, er hjælpefunktionen i Dreamweaver altså rigtig god - du skal bare vide hvad du vil spørge om!

http://mil.imv.au.dk/DWwebcast.htm

mvh
kathy