/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Returned mail
Fra : o.v.n.
Vist : 766 gange
200 point
Dato : 05-05-06 01:11

Er der en der kan forklare hvad det er for nogle mail jeg får, ca en gang om ugen i den senere tid, den adresse der er i mailen, har jeg aldrig hørt om før, her er hvad der står når jeg højreklikker og vælger Egenskaber:
X-BullGuard-Timeout:PROC0
X-BullGuard-Timeout:NEXT1
X-BullGuard-Timeout:NEXT2
X-BullGuard-Timeout:NEXT3
X-Zpam: No
X-BullGuard-Bayesian: No
Return-Path: <>
Received: from fep29.mail.dk ([165.21.74.2]) by fep35.mail.dk
(InterMail vM.6.01.06.01 201-2131-130-101-20060113) with ESMTP
id <20060504173656.JCLQ963.fep35.mail.dk@fep29.mail.dk>
for <xxx@xxxxxxxxx.dk>; Thu, 4 May 2006 19:36:56 +0200
Received: from carbon.singnet.com.sg ([165.21.74.2]) by fep29.mail.dk
(InterMail vG.2.02.00.00 201-2161-120-101-20051020) with ESMTP
id <20060504173655.XSWD6466.fep29.mail.dk@carbon.singnet.com.sg>
for <xxx@xxxxxxxxx.dk>; Thu, 4 May 2006 19:36:55 +0200
Received: from localhost (localhost)
   by carbon.singnet.com.sg (8.13.6/8.12.9) id k44HU8Ik009129;
   Fri, 5 May 2006 01:36:52 +0800
Date: Fri, 5 May 2006 01:36:52 +0800
From: Mail Delivery Subsystem <MAILER-DAEMON@singnet.com.sg>
Message-Id: <200605041736.k44HU8Ik009129@carbon.singnet.com.sg>
To: <xxx@xxxxxxxxx.dk>
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/report; report-type=delivery-status;
   boundary="k44HU8Ik009129.1146764212/carbon.singnet.com.sg"
Subject: Returned mail: see transcript for details
Auto-Submitted: auto-generated (failure)
Min egen mailadresse er rigtig nok, det er den jeg har ændret til xxx@xxxxxxxxx.dk

Kommentar
Fra : steno

Dato : 05-05-06 01:55

Hej o.v.n.

From: Mail Delivery Subsystem <MAILER-DAEMON@singnet.com.sg>

Dem har jeg selv fået flere gange. Nogen gange viser det sig, at modtager har fået mail- andre gange er det fordi modtagers inbox er fyldt - eller har et max. I et par tilfælde har jeg glemt, at pakke filen som rar eller zip- så anses filen som virus. Andre gange har jeg fået meddelelsen hvis jeg har sendt for mange filer i samme mail. Det er der manges inbox der går kuk i. I alle de tilfælde modtager du sådan en mail. Det er altså ikke din opsætning af outlook/outlook-express den er gal med.

Hilsen steno

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-05-06 02:05

Jeg sender ikke mange mail, den sidste med vedhæftet fil som blev sendt, var den 30-4 den havde en txt fil på 38,4KB vedhæftet, kan det være den som ikke har nået frem? Kan jeg se nogen steder hvem modtager er? De andre mail uden vedhæftninger er besvaret, altså modtaget

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-05-06 06:38

åbn transript og se så bliver du nok klar over hvem det er der ikke har modtaget mailen

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 200 point
Dato : 06-05-06 10:46

et lille ps - ofte er det fordi postserver til modtageren er nede nu og da - eller vedkommende der skal have mailen har en overfyldt mailbox pga tilknytning til webmail.

Har du kigget i den vedhæftede fil/ det link der evt ligger i stedet ???

Jeg oplever det igen og igen med en der bruger tele2 - ingen forandring - ud af 10 mails modtager hun den ene - og jeg får maildæmonen - varierende fra 2 dage til 14 dage - det er simpelthen for dårligt .

Det KAN jo også ske at du for eks har skrevet forkert i mailadressen - bare et lille ubetydelig detalje

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-05-06 01:04

Tak for svaret miritdk. Det er sikkert forklaringen, jeg undrede mig over at det var 4 dage efter at jeg havde sendt mail, der står i meddelelsen at der var "fatal error" i adressen, men aldrig mail retur så jeg kan se hvad der er galt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-05-06 09:04

ved du hvad - igår fik jeg en mail retur med fatal error - der var absolut ingen fejl hverken fra min side eller noget jeg kunne gøre noget ved - modtageren havde til gengæld modtaget mailen - så der blev jeg lidt mærkelig i hovedet

Igår formiddags sendte jeg efter ønske en lille vedhæftet fil (blot et foto) til to der skulle bruge det - fik igen at vide at den ikke kunne sendes og bla bla bla - så det kan også have noget med sikkerheden at gøre hos modtageren - og sådan noget er man jo ikke altid klar over

Her til morgen sidder jeg igen med en mail der var vigtig at sende i fredags pga en der havde fødselsdag - maildæmonen nuppede den og sendte retur - da jeg lige talte med vedkommende hertil morgen var hendes post nede - igen igen - så ???