/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hemmelighedens forbandelse
Fra : Klumme
Vist : 453 gange
200 point
Dato : 04-05-06 14:53

Eller privatlivets fred (det kunne ikke stå i overskriften lool)

Er der noget så kreperligt, som at have en viden om noget dejligt, som man ikke bare må lade gå videre

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 04-05-06 14:57

Citat
Er der noget så kreperligt, som at have en viden om noget dejligt, som man ikke bare må lade gå videre

Det skulle da lige være at "braldre" ud med det uanset.

Kommentar
Fra : dortehou

Dato : 04-05-06 14:58

Hej Klumme

Lad mig gætte......hmmm.............du er gravid?

I så fald et stort TILLYKKE.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-05-06 15:01

dortehou

Så skal jeg i hvert tilfælde opstilles på zoologisk museum, som et meget interessant og videnskabeligt tilfælde

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 04-05-06 15:05

Ihh... Jeg kender det godt!! Man er fyldt til bristepunktet og har vildt lyst til at lade det vælte ud af munden....MEN... På den anden side - er det ens egen hemmelighed, har man noget at nyde, glædes over og se frem til - er det andres hemmelighed, kan man nyde det privelegium at have et andet menneskes fortrolighed... Og det er da en ære!

Så tillykke med fortroligheden - hvis det ikke er dig selv, der er i lykkelige omstændigheder, om jeg så må sige

Det er så skønt at være glad - både på egne og andres vegne

Vaxen

Annuller spørgsmålet
Fra : Klumme

Dato : 04-05-06 15:07

Nå jeg piller den lige af igen. Skal lige undersøge noget