/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
natmaden
Fra : ans
Vist : 696 gange
20 point
Dato : 02-05-06 21:44

Du er faktisk skyld i at jeg stiller så mange "spørgsmål" til emesen

Find lige den tidligere tråd, hvor du gør opmærksom på min fejl, som jeg kom til at overse

emesen blev trist.

Det har senere hen medført til mange tråde, for at gøre ham glad.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-05-06 00:24

Øh min teflonbrain forhindre mig i det..

Altså der var bingoet der holdt sommerlukket.
Der var tallene som jeg aldrig forstod.
Eller var det vitsen der blev væk.
Måske var det da emesen fejlagtig tog skylden for den flyvske grafik,
(Det startede faktisk, ved en tilfældig fejl i et kodeindlæg)

Tror min biologiske database er tom for info.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-05-06 00:33

På et tidspunkt lovede du også emesen point.

Men det kan du glemme alt om nu. Nu vil han slet ikke ha' dine point.

natmaden

Søg og du vil finde

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-05-06 01:33

Nu synter jeg godt nok at jeg har været alt det umulige i gennem, feks er emesen og point
nævnt i over 200 smalltalktråde... Kan jeg ikke betale mig fra det....

Læste foresten (i bladet pcplanet), at der er et netsite,
der offenteligt korsfæster brugere i en uge,
hvis de ikke overholder sidens regler.
Denne uge kan de så ikke lave andet,
end at hører på sidens andre brugere.

Sjov regl !

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-05-06 07:55

Citat
Læste foresten (i bladet pcplanet), at der er et netsite,
der offenteligt korsfæster brugere i en uge,
hvis de ikke overholder sidens regler.
Denne uge kan de så ikke lave andet,
end at hører på sidens andre brugere.

Sjov regl !

Gisp.....................nå men fra i morgen vil jeg opføre mig pænt.
(men tør ikke love noget efter i morgen)

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-05-06 08:23

men det er sørmne rigtigt, der er vis en side for online rollespil ,
og i sådan noget vil man jo ikke midste sin status.
Der er kandusser vist lid anderledes

jeg må se at finde adressen på siden, og læge den i tips.

Ha-ha ans, mange tråde , det fandt jeg, men vigtigere, jeg er ved at spore mig ind på hvornåer du ikke er online

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-05-06 08:32

ok ans, jeg giver op !!
Ja jeg har brugt det meste af natten på gamle tråde,
og har regnet noget ud som jeg viste,

kik ikke tilbage, kik fremad

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-05-06 08:33

kik ikke langt tilbage, kik lidt fremad

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-05-06 11:04

natmaden

Her får du forklaringen

Citat
natmaden

Dato : 26-02-05 18:06

--------------------------------------------------------------------------------
emesen du mangler jo bare at besvare 5 spørgemål, så har du besvaret 777 spørgsmål.
Men så har du jo over 77777 point. så måske du skulle have bedt Ans om færre point
Men kan du ramme 88888 888 ja så giver jeg en bonus på 1000p.
God jagt

http://www.kandu.dk/Spg61183.aspx

emesen opnåede at få 88888 + 888, men fik han de bonuspoint af dig det tror jeg ikke.

I dag har emesen så opnået at have 99999 superpoint og besvaret 999 spørgsmål.

Så er legen slut i denne omgang

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-05-06 15:33

Nemlig
Øh Aaaaaans e.c kunne godt tænke sig at ramme 1 mil helt præist på 55555 spg.
og 500 tip
Men det behøver ikke være lige nu.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-05-06 17:20

e.c

Så kan du jo selv starte med at skrive nogle tip, det kan jeg jo ikke hjælpe med.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-05-06 17:28

Lige nu mangler e.c 992 point, besvare 20 spørgsmål og skrive 4 tip.

Så bliver resultatet 8888 + 88 + 8

Men der er langt til millionen.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 08-05-06 03:08

Hej ans
sorry at jeg ikke lige har været til stæde, tja jeg tænkte at et par dage (set ud fra dengamle tråds alder) hmm, spild af tid Unskyld men nationalmusæet...
jeg opllevedet i dag at en mand fik en økse/sværd dybt i nakken, der var 10-12 unger der så det
,da jeg havde krisehjælpet mig selv, og der ikke lige var andet, snakkede jeg med en fra eb
det var okay, men der var jo ingen tilbagemelding, jeg ringede så til bt, (jamen jeg ville bare tale ud med nogen) , på bt kan man ringe ogfå en telefonomstilling og efter mange forsøg,
ja så havner man ved 'velkommen til bt, tryk...', for sygt, jeg prøvede så at bruges bt's 'skriv formular' jeg prøvede den 4 gange, så gav jeg op, jo ser du den opdatere sig selv, hvert andet minnut, og det er mens at man torligt sidder og udfylder navn,tlf,adresse,farve på underbuks
osv. ja man når aldrig at lægge sin besked, nu sidder jeg her og har af hidsighed, over at skrive den samme besked 4 gange,, ja nu kunne det være nok, jeg ringede og fik lyden af et gammeldags modem,,,,,,

Det gør mig ond hvad jeg så, det gør mig dybt ondt at børnene så, så mere end jeg,

og jo jeg har ond i krydderen, men der er brug for 'sandkassen'

puh lortedag !

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 08-05-06 03:09

undskyld sproget

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 08-05-06 03:34

øv hvor gør det ondt, at vide , at vide, at her i nat, der er en flok børn, der ,,,,
ja jeg aner ikke hvad jeg skal skrive, og klokken er 3:lort sorry, jeg spammer vist tråden.
men bare der var nogen at græde med...
øv nu er det sgu surt at være en natmad

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 08-05-06 19:41

Natmad......................glem alle mine pointfis.........hvordan har du det.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 08-05-06 19:52

Natmad - jeg har ikke noget i mod at du snakker løs her...............og det tror jeg heller ikke Ans har noget i mod.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-05-06 20:51

natmaden

Snak du bare løs, men du skal ikke være sikker på, at jeg er vågen, når du er det.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 08-05-06 22:38

Hvad i himlens navn sker der? Natmad..er det der virklighed?

Er du her?

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 20 point
Dato : 09-05-06 06:03

Ja noget berørt er jeg stadig, må jeg sige.
Det sker på en slags blind vej(parkeringsområde), 2 personer har i længere tid siddet,
i en bil , der kommer en 2.bil med 4 personer de stiger alle ud, og pludselig er der vildt,
slagsmål, en ligger på vejen, børnene er løbet væk, bilerne er væk, der er allerede politi/ ambulacer
, afspærringer sat op , børn/forældre/beboere kikker på, mens der tales om likvidering,
som var det er cirkus..
Selv bor jeg ca 200 meter derfra.
'mere' skete der ikke, men jeg har senere hørt at de resterende personer fra bilerne er fundet.
Det undre mig meget at forældre med børn kan stå og kikke på og bevist lytte med på vidneafhøringer (med markabert indhold), som var det et realealityshow.
Jeg oplevede kun at se en mor stække sit barn væk !
Der var vel 1-200mennesker, og 4 gange så mange biler end der er mormalt.
Fyldt op som når cirkus kommer til byen.
Og meget underligt, at der intet er nævnt i nogen medier.

Som skrevet var bt umulige at kontakte, der er dermed opdaget, at det er spild af tid.
Ordet sandkasse tilkommer at lege og lære, det trænger bt til , ja man bliver ikke glad af at sidde
og udfylde en formular(bt's kontaktform) for at opdage at felterne sletter sig selv imens at man skriver, det erfarede jeg så at de gør ca en gang i minnuttet !
Nok om det, jeg måtte lige have luft.

Ans. den tråd som du fandt frem, den er jo fra da beatles udgav deres anden LP
Men Har jeg lovet Emesen 1000p. ja så skal da han have dem, det er da klart,
og jeg vil overse om de , måske er udløst i mellemliggende tråde,
Ja man skal jo ikke være smålig, og nu er der jo en chance for at give dem uden at,
nogen kan beklage sig over det

Nu er spørgsmålet, skal de gives i smalltalk eller under AJ,, øh vittigheder.
Nåhr , måske skal kortene bare blandes lidt
Måske kan jeg hidkalde emesen gennem en af AJ'tråde.

Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-05-06 07:46

Jeg håber du har det lidt bedre natmad - for det var da en kraftig oplevelse.
Jeg skal nok sende Emesen over og hente påængernø.
Eyvind.
Ps. Jeg er ved at afprøve din SME-server den lille IBM comp.
Jeg skal bare have testet om den kan afbrydes mens den kører og selv starte op igen.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-05-06 08:13

Jow tak da e.c , livet går fremad, ikke bagud

Ja nu ligger påængerne der og 'flyder' og midster værdi efter en time
og i dagens andledning syntes jeg jo lige at det var på sin plads at skifte profilbillede

Glæder mig meget til SME, sidder stadig med en masse mystik, omkring ipadresser,
ved gennemgang af logs, ser det ud til at udbyderen vil lege hide&seek

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-05-06 10:39

Det var da en ubehagelig oplevelse at være vidne til.

Det undre mig at det ikke har været omtalt i medierne.

Jeg har set din vittighedstråd og forstået vittigheden (tror jeg)

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-05-06 11:19

ans, det har du sikkert, ellers ændre vi da bare slutningen,
dynamiske vittighedder, den er garanteret ny

Jo ubehaglig oplevelse, og stadig underligt at ikke en gang den lokale avis har en linie online om det.
nå men den trykte kommer i morgen, så jeg venter med undren !

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 09-05-06 12:40

Puha, ja folk er sgu snart for vant til blodige ting og sager.
Jørgen det var da en forfærdelig oplevelse, du må da være i chok?
Jeg ledte også forgæves i nyhederne efter noget om sagen.
Det forgik i nordsjælland ikke?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-05-06 13:39

lokalavisen
http://www.albertslundposten.dk/
det er ved Kbh.
Men den er ikke opdateret.
politikredsen er danmarks største, men den har totalt mangel på opdatering,
http://www.politi.dk/Glostrup/da/lokalnyt

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 14-05-06 11:29

Tak for svaret natmaden.

Citat
Ans. den tråd som du fandt frem, den er jo fra da beatles udgav deres anden LP
Men Har jeg lovet Emesen 1000p. ja så skal da han have dem, det er da klart,
og jeg vil overse om de , måske er udløst i mellemliggende tråde,
Ja man skal jo ikke være smålig, og nu er der jo en chance for at give dem uden at,
nogen kan beklage sig over det

Nu er spørgsmålet, skal de gives i smalltalk eller under AJ,, øh vittigheder.
Nåhr , måske skal kortene bare blandes lidt

Jeg har set at emesen. har hentet point