/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Exhchange og POP3
Fra : Kortoververden
Vist : 685 gange
200 point
Dato : 02-05-06 09:10

Jeg kører Outlook 2003 og har indtil videre udelukkende kørt med POP3 konti.

Nu har jeg så også fået installeret en konto der kører via Exchange server og det fungerer fint.
Men i Outlook i dag (forsidne) vil jeg gerne have vist kalender fra Exchange serveren og ikke fra den tidligere pst fil, hvordan kan jeg det??

Kommentar
Fra : peque

Dato : 03-05-06 08:30

Uha der skal du længere ind i din opsætning af Outlook!

Som default mener jeg at outlook, tager den primære kalender. Hvis det skal kunne lade sig gøre, skal du via opsætning (hvor ??? aner det ikke - da jeg bruger linux) sætte den kalender fra Exchange som den primære kalender, og så ville jeg mene at det bliver den outlook tager på forsiden..

Noget helt andet - kører det optimalt på exchange via pop3??? Jeg ville nu ellers have troet man skulle over at bruge IMAP til dette !

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 03-05-06 17:13

Jeg har mine pop3 konti kørende separat, og min exchange kørende separat, de leverer mails til samme inbakke, det er kun min kalender der er delt i to