/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
aasenissum
Fra : Nordsted1
Vist : 758 gange
60 point
Dato : 01-05-06 14:30

Aasenissum du ønskes med månedens præmie og føs'dagen forleden

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-05-06 14:45

jahuuuuu tillykke med månedens platjern herfra også

rigtig velfortjent til en dejlig kandu bruger med humor og indsigt

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-05-06 14:47

. .
Kan man bestille 2 med syltetøj og 2 med flødeskum
. .

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-05-06 15:21

Tillykke Aase! med begge dele!

Din dejlige "tøs"

Hanne

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-05-06 15:22

Med at du har vundet månedens "dims"

mvh dova

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 01-05-06 15:25

- og maaaaange tillykkeeeeeeeeeeeerrrrrrr

Kommentar
Fra : Den_Roede_Baronesse

Dato : 01-05-06 18:11

Jeg var eller godt gammeldags misundelig, indtil det
gik op for mig, at det IKKE var en CD/DVD presser/brænder.
Vaffeljern ? ? ?
Ja, ja, man skal lære, så længe man har en lever.
Den Røde Baronesse

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-05-06 20:35

Så er der allerede til én julegave, hva' Åse?

Hr. Baronesse - ja, man skal have lever, så længe man lærer......

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 01-05-06 23:09

Åse..din dejlige tøs...så ka vi måske blive inviteret på vafler..jum jum..ku lige klemme en 4-5 stykker ned lige nu..

Fik du nogle goe gaver?

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 02-05-06 10:23

Sådan !!!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-05-06 10:42

Aase ér kommet hjem - mon hun arrivérer her snart?

Accepteret svar
Fra : aasenissum

Modtaget 60 point
Dato : 03-05-06 11:42

nøiii, jeg er helt mundlam/målløs.
utroooolig dejligt at komme hjem igen. jeg anede intet, da jeg prøvede at sætte fluerne fast inden jeg drog af.
det lykkedes, jeg fik kun 83, da jeg prøvede at gå ind i kbh.
hvad er egentlig kriteriet for at vinde, jeg troede man skulle ha sååså mange stjerner, eller have flest besvarelser. der kan man bare se.
vi har lihge fået middagsgæster, så jeg vender tilbage og læser alle de søde indlæg.
SÅ glad - tak allesammen.
aase

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-05-06 11:47

Tak for svaret aasenissum.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-05-06 11:54

Citat
SÅ glad
hvor dejligt der skal så lidt til lille Åse

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 03-05-06 12:28

jamen, det vælter da in mæ jenne gue sawer å æ fowl di sjøn'ger hø'dt.
skulle lige vise gæsterne detteher, så a smutte ijæn.
enhver nordvestjyde med respekt for sig selv og sin dialekt ville korse sig, hvis denne stavemåde var synlig.
og tak for din gave, nordsted1

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 04-05-06 06:40

med mit 35 år gamle vaffel"hjern" plus det nye, må det være muligt at fremstille vafler i et rimeligt antal. bare kom an, I skal være velkomne. vi har et ukendt antal madrasser til vores rådighed, så når vi vi venter til vi bliver omfavnet af lunere vinde, suser invitationen frem på skærmen. så får vi se, hvad der sker heroppe i nærheden af mors.
åh baronesse, sikke en grinetur. godt at misundelsen slap sit tag.
ja mongo jeg fik de fine gaver, som ses her på siden, she loves it.
de, der skal pakkes ud af fint papir, venter vi med et par måneder endnu.
nu lokker kaffen noget så intenst.... adjø

Kommentar
Fra : Den_Roede_Baronesse

Dato : 04-05-06 14:47

Hvis OS ska' komme, lægger OS beslag på :
En Grønært, tyve Madrasser og tyve Edderdunsdyner !
Der skal OS så sove, når OS har forædt OS.
Den Røde Baronesse

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-05-06 16:58

Hold op, al den os, du lukker ud, Die rote Baronesse

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 04-05-06 18:52

sikke en nåssåossåosserbaronvonessendessenaufdiematratzensitzenhatsieesgenossenbossen

ærter er udsolgt t'sværre - abersonst