/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Slette en msn e-mail?!
Fra : epoxy_88
Vist : 1836 gange
100 point
Dato : 01-05-06 12:46

Jeg har haft tilføjet en e-mail i MSN og da jeg nu har fået en ny "bruger" vil jeg gerne slette den gamle.
Hvordan gør jeg det?
Selve mailen bliver inaktiv efter 10 dage tror jeg, men den kan stadig bruges til at logge på msn med.

Hvis det ikke er muligt at slette "msn-mailen" vil jeg gerne vide om der er nogen der har nogle tricks til hvordan man sletter de kontakt-personer, der er tilknyttet mailen på msn.
Under Indstillinger > Beskyttelse af personlige oplysninger > der kan kontaktpersonerne ses, men højre klikkes der, kan de ikke slettes.

Håber I kan hjælpe mig med mit lille problem.

Mvh Jesper

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-05-06 13:06

Du har fået mail med nyt password.
Du har været inde og lave det om til dit eget. (www.msn.dk > hotmail > indstillinger > Adgangskode
Nu virker den tilsendte adgangskode ikke mere.
www.msn.dk >hotmail > her kan du også slette din post

Kommentar
Fra : epoxy_88

Dato : 01-05-06 13:10

Forstår ikke hvad dit svar skulle hjælpe?
Skal slette min mail i MSN Messenger, som om den aldrig var tilføjet.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-05-06 13:14

Nåe ja - jeg læste det som noget andet.

Kommentar
Fra : ommer

Dato : 01-05-06 15:31

Marker den adresse du ikke ønsker, og klik DELETE
Går ud fra du mener, at der dukker flere login navne frem.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-05-06 17:07

Jeg har lige kigget lidt mere.
Du skal lige logge på med den hotmail adresse som hører til adressekartoteket.
I MSN messenger er der kontaktpersoner - h-klik på en af dem > slet > nu får du valget om også at blokkere personen...............................pist væk.
Og kontaktpersoner > gå til adressekartotek > her kan du slette personer
Og så er der denne:
https://accountservices.msn.com/default.srf?vv=400&lc=1030