/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
36 undskyldninger for ikke at
Fra : Klumme
Vist : 596 gange
10 point
Dato : 01-05-06 00:56

36 undslyldninger for ikke at have sele på.......

http://www.berlingske.dk/bilen/artikel:aid=732608/

Mangler der nogen??

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 01-05-06 03:42

"Vi var på vej for at afleverer en sædprøve".
(Ungt barnløst par der var godt i gang)
I min første Alfa havde de åbenbart skiftet selerne ud, før de skulle til syn.
Der gik et par måneder, før jeg fandt ud af at selen i passagersiden
ikke passede i nogle af selelåsene mellem sæderne.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-05-06 05:29

Det er det jeg siger..... En kunstner kan kun / bedst når inspirationen er der LOOL - Og så er den vist oven i købet autentisk, hvis man ellers kan stole på avisen. Det var et norsk par (i Norge), som ganske vist blev stoppet på grund af speeding, men lur mig om de havde seler på

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 01-05-06 12:13

Det må de undskylde--jeg har glemt den hjemme

Hvemm???---mig??

Er det ikke ligemeget??--den virker nemlig ikke

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 01-05-06 12:22

Seler??--undskyld-men min søn og jeg bruger altså livrem

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-05-06 13:24

Kan det være rigtigt, at politiet faktisk har hørt disse undskyldninger?!
Jeg mener,

" Min onkel er gravid, derfor skal jeg ikke have sele på. "

Hold da kæft en nørd

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-05-06 13:32

Jeg kommer i tanke om de der Journal "bøffer"

Som jeg håber var "bøffer" der blev noteret INDEN vi fik loven om journalindsigt

Citat
Patienten har brystsmerter, hvis hun ligger på venstre side i mere end et år.

Patienten siger, at der er en brændende smerte i penis, der går helt ned til fødderne.

På den anden dag var knæet bedre, og på den tredje dag var det fuldstændig forsvundet.

Hun har ikke haft kramper, men hendes mand siger, at hun var meget varm i sengen i nat.

Patienten har lidt af depessioner, lige siden hun begyndte at konsultere mig i 1989.

Patienten afslog, at lade sig obducere.

Patienten har ingen fortilfælde af selvmord.

Patienten har efterladt sine hvide blodlegmer på et andet hospital.

Patientens tilstand har været bemærkelsesværdig stabil, og hun har kun taget 20 kg. på, i løbet af de sidste tre dage.

Patienten oplevede et alvorligt tilfælde af åndenød, hjemme mens hun havde sex, der gradvist forsvandt på skadestuen.

Patientens storebror er ikke med i dag. Han sejler, men har en normal penis.

Moderen er kendt som skøge i byen. Hun har siden efteråret gået på teknisk forberedelseskursus.

I det område, hvor patienten bor, er der ingen jævnaldrende legekammerater (Præsten er flyttet).

Hun besværer sig over, at egen læge blot har slået det hen, når hun har spurgt om hans hoved ikke var for stort.

Svangerskab: Moderen kan ikke huske noget normalt.

Har klaret sig helt uden ilt i sidste døgn.

Blødning i 12 dage, i 14. graviditetsmåned.

Patienten har kun sjældent fantomsmerter, men ømhed i sengen, når dynen rører ved stumpen.

Patienten klatter i bukserne. Faderen er konditor i Odense.

Undersøgelsen passer ikke. Specielt passer det ikke, at drengen er så stor, som han er.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-05-06 13:33

"Onkel er gravid"....... det er da bare ligeberettigelsen der er slået igennem

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-05-06 13:35

"Har klaret sig helt uden ilt i sidste døgn. "

Det er vildt, ik?!

Kommentar
Fra : slemmert

Dato : 02-05-06 13:48

efter det her skal vi da vist til psykolog!!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-05-06 22:00

Hey Klumme..

Ved du, at jeg hver uge køber (når jeg husker det) 1 stk. lynlotto til om lørdagen?! og den slår aldrig fejl, jeg taber HVER uge LOOOL

Så jeg var forholdsvis afslappet, da jeg i lørdags lige skulle tjekke - men hallo, Jeg skal da lige hilse og sige, at der var én, der blev noget imponeret. Creamy hér havde fandengal'me 5 rigtige

Jeg besluttede mig for, at idag skulle være dagen, hvor jeg fik overragt min præmie. Så med store forventninger kørte jeg ned til den lokale lotto-pusher. På daværende tidspunkt kan jeg godt mærke, at det her, det er lige lovlig spændende

I en meget ivrig kapgang retter jeg kursen mod kiosken. Mine arme svinger som små penduler, og i den ene knytnæve har jeg bevismaterialet. Jeg er faktisk nødt til at bide mig selv hårdt i underlæben og stirre koncentreret ned i jorden, for ikke at vise alle mine medbogere hvordan en flækket træsko også kan se ud LOOOL

Stor er min forundring dog, da jeg opdager, at der ingen mennesker er. Hvor fanden er den komité, der skal overrække mig en kæmpe-check påskrevet: ½ million eller noget

Nå, men jeg giver damen min kupon, og siger alt for højt "Der skulle meget gerne være 5 rigtige"

Jeg skal ærligt indrømme, at mine øjne klæbede til hendes ansigt. Jeg skulle simpelthen have det hele med, når hun afslørede misundelsens grimme fjæs
Hun tog det dog forbavsende roligt, og fattet som jeg jo er, undertrykte jeg en voldsom trang til at skrige "Jantelov"

Vel overstået stod jeg igen ude på gaden. Gæt med hvad hvad?!

éthundredeogniogtyve kroner plus en PARKERINGSBØDE

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-05-06 22:05

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Knold Men den kan du bruge hvis du blir stoppet uden sele. Det vil de ha stor forståelse for. Specielt efter at Rigets øverste politimand er blevet nappet i at køre for stærkt..... det kan du jo lige minde dem om

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 10 point
Dato : 02-05-06 22:21

Jeg sidder altid på bagsædet, hvor der ikke er monteret sele
og min chaufør køre altid fornuftigt og efter forholdene.
(Når mine gutter ikke er i nærheden)
Rigspolitichefen

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 29-05-06 10:11

Tak for svaret Gambrinus.