/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
min E-mail er ændret ....
Fra : susno
Vist : 501 gange
100 point
Dato : 29-04-06 14:40

Jeg har fået ny E-mail-adresse. Hvordan ændrer jeg den i min profil?Jeg vil gerne bevare listen med gamle indlæg og vil altså ikke bare slette den gamle.

V.H.Susno

Kommentar
Fra : iah

Dato : 29-04-06 14:46

Hvis det er herinde i Kandu...

Går du bare ind i din profil og ændrer din e-mailadresse...

Øverst til højre står der "Vis din profil" der kan du ændre din adresse uden der kser noget ved det.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-04-06 14:54

Men det varer lige lidt inden du får mail om at den er ændret.

Kommentar
Fra : e91m

Dato : 29-04-06 21:48

jeg oprettede mig i begyndelsen af april måned og har forgæves forsøgt at skifte e-mail uden nogen form for reaktion, så jeg har på det nærmeste opgivet og spekulerer over at simpelthen oprette mig med nyt id og ny e-mail. :(

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 50 point
Dato : 29-04-06 22:47

For lige at være sikker på at du har gjort det rigtigt.
Login med brugernavn og password
klik i venstre side på "vis din profil"
klik "rediger profil"
Citat
Ændre din e-mail
Du skal være opmærksom på, at du vil få sendt en e-mail til den nye adresse som du skal godkende før din ændring er fuldført.

Nu er det vigtigt at skrive den rigtige mail-adresse (så den ikke forsvinder ud i cyperspace)
tryk "send"
Så er det bare at afvente en mail på den nye adresse og ikke bruge den gamle adgang til Kandu.
Bare....................vente måske et par dage, men bruger du ikke den nye adgang rimeligt lige efter den er ankommet - glider den tilbage til den gamle adresse.

[V] Ja tak, jeg ønsker at modtage alle mine e-mails (den skal være afkrydset)

Kommentar
Fra : e91m

Dato : 30-04-06 09:33

e.c din vejledning er til at forstå, men i mit tilfælde virker det ikke. Jeg har ikke logget mig ind siden jeg oprettede mig før igår og har ikke kunnet forandre min e-mail. Jeg håber det går bedre for susno :)

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-04-06 10:39

Men du har da mulighed for at ændre dit ikon kan jeg se. e91m
Kandus's mailsystem kokser lidt en gang i mellem - så du må prøve igen.
(Du kan ikke have to nick på samme mailadresse)

Godkendelse af svar
Fra : susno

Dato : 16-06-06 07:32

Tak for svaret e.c. Jeg prøver

Venlig hilsen Susno