/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
emesen
Fra : ans
Vist : 701 gange
10 point
Dato : 28-04-06 21:28

Hvor er emesen blevet af?

Det er lang tid siden han har været på kandu.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-04-06 21:31

Han gemmer sig bag e.c , men jeg kan da prøve at hive ham frem.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-04-06 21:32

Men han har ikke nemt ved at skjule sig i top 10 brugerne..............det er ret afslørende.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-04-06 21:39

Hvem er emesen?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-04-06 21:41

Må jeg bede om lille Eyvind. Ham ved man da hvem er

...eller Hm... gør

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-04-06 21:42

Kender ham ikke så godt, og svømme kan han vist heller ikke men kravle helst ned i dynnet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-04-06 21:43

Sidst jeg så emesen lå han under en trærod og gumlede snegleæg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-04-06 21:45

Ja det er utroligt så mange nick's man kan ha' uden at der er nogen som opdager det.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-04-06 21:46

...men Ok. emesen kommer også som regel kun frem efter mørkets frembrud
...når ans for længst er gået til ro

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-04-06 21:47

Ja det er vist det eneste han kan løbe op----------------snegleæg.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-04-06 21:49

Jeg har for resten observeret at Emesen slukker og tænder alt efter om jeg opdaterer eller bare lader den være (Opera browser) e.c (IE6)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-04-06 22:25

nå nå. så han er der stadig

Citat
...men Ok. emesen kommer også som regel kun frem efter mørkets frembrud
...når ans for længst er gået til ro

men det må være i molos bassin.

Ja, jeg skal jo have min søvn

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-04-06 22:28

Ans der er jo også de 10 point indenfor en time.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 5 point
Dato : 28-04-06 22:33

Ohøj ohøj - er det her man kan skaffe sig lidt lette point ved sin bare tilstedeværelse.

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 28-04-06 22:42

Tak for svaret emesen.

Citat
Ohøj ohøj - er det her man kan skaffe sig lidt lette point ved sin bare tilstedeværelse

nemlig

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 28-04-06 22:46

Øhm, hvorfor får emesen kun 5 points når tråden er sat til 10?

Jeg troede jeg efterhånden kendte pointsystemet meeen.....never to old to learn

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-04-06 22:49

Selv tak - de sølle 5 point kommer lige tilpas.
Så nu er det op til det matematiske geni at regne resten ud.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-04-06 22:51

Har du ikke læst det vil.du? Alle der kører med mere end 1 nick får halveret deres point. Fair nok.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-04-06 22:53

Det må du undskylde emesen, du skal nok få de restrende 5 point

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-04-06 22:54

Pga kun én stjerne.... tror jeg....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-04-06 22:57

Først er det tidspunktet for det godkendte svar. (efter en time ingen ekstra 10 point)
En stjerne giver kun halvdelen af de udlovede point.
Spørgeren kommer stadig af med de udlovede 10 point.

Det var med vilje at jeg kun skulle ha' 5 point.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-04-06 22:58

Tak Ans - det glæder jeg mig til ............snøft.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-04-06 23:04

Yeahhh, jeg kunne huske noget

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 28-04-06 23:31

så lærte man lidt igen

God weekend.
Vh Dorthe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-04-06 01:31

Godt 'husket' Mosterfisk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-04-06 09:22

Jeg får ikke mails til denne tråd, men nedert i tråden står der

Citat
ans, du har følgende muligheder

Dette spørgsmål er blevet besvaret, det er stadigvæk muligt at skrive indlæg, og abonnere på nye indlæg, men det vil ikke længere være muligt at modtage point for dine kommentar.

--------------------------------------------------------------------------------
Abonner på dette spørgsmål
Her kan du vælge at følge med i udviklingen af dette spørgsmål. Dette forbliver anonymt, og du vil få tilsendt en e-mail, når der er et nyt indlæg til dette spørgsmål. Du behøver nødvendigvis ikke at skrive et indlæg for at abonnere på nye indlæg til dette spørgsmål.

Ja tak, send mig en e-mail når der er nye indlæg til dette spørgsmål.
--------------------------------------------------------------------------------
Skriv en kommentar
Her kan du indlægge en kommentar til dette spørgsmålet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-04-06 09:23

nederst

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-04-06 19:48

Citat
Indsæt din tekst her

Citat
molokyle, du har følgende muligheder

Citat
Dette spørgsmål er blevet besvaret

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-04-06 20:51

Kan man virkelig "ind"lægge en kommentar.

Da det nye site blev en realitet, bad teamet om kritik å så'en.

Jeg sendte meddelses om flere stavefejl o.lign. til dem - en af fejlene var ovennævnte ord.

Det hedder da ikke, vel?

En kommentar indlægger man da ikke på hospitalet, gør man?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-04-06 21:14

Indlæg?

Hvad havde du tænkt dig kommentarer ellers skulle hedde, når man lægger disse hér på kandu.dk Camillasmoster?

Udlæg?

Oplæg?

Nedlæg?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-04-06 21:20

..blot for at komme med et indlæg i debatten ....og en kommentar til samme

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-04-06 21:22

Jeg har dermed lagt en kommentar til debatten med dette indlæg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-04-06 21:41

Jow, men man kan da ikke INDLÆGGE kommentaren, vel?

Citat
[B]Skriv en kommentar[/B]
Her kan du [U]indlægge [/U]en kommentar til dette spørgsmålet.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-04-06 21:42

Nå, man kan åbenbart ikke bruge formatering i et citatfelt....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-04-06 10:33

Korrekt. Det har du da fuldstændigt ret i. Man kan kun: Lægge en kommentar til spørgsmålet. Ikke indlægge den.

Jeg må have været lidt træt igår, siden jeg ikke bemærkede denne fejl

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-05-06 10:30

Jeg får stadig ikke mails.

Håber da ikke, at det bliver rettet med tilbagevirkende kraft.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-05-06 11:06

Det var du sq længe om at fatte meningen i, molo

Hanne