/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Signatur
Fra : bangern
Vist : 440 gange
165 point
Dato : 27-04-06 16:17

Aloha,

Jeg har lavet nogle signaturer i photoshop som jeg har gemt som .jpg filer, det er meningen at signaturerne skal bruges til nogle medarbejdere i en virksomhed - altsaa, naar de sender en mail skal signaturen altid vaere med.

Men jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal goere, for naar jeg proever at indsaette dem ser det ud til at det skal vaere internet filer, men selv naar jeg aendre .jpg'erne til den rette kan de stadivaek ikke bruges!

Help!?

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 27-04-06 17:27

Du skal kopiere dem ind i et word dokument, redigere det derinde, så virker det

Peter

Kommentar
Fra : bangern

Dato : 27-04-06 17:29

redigere det til hvad?

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 27-04-06 17:56

gå ind i outlook, ind under "funktioner" - "indstillinger" - "postformat" - "rediger" - "Avanceret redigering"

Så åbner den i word og gemmer i rigtigt format.

Peter

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-04-06 18:20

følger interesseret med for hvad er det rette filformat - de ganske almindelige jpg osv kan jo sagtens sendes med mail under normale omstændigheder

???????????

Kommentar
Fra : iah

Dato : 27-04-06 23:00

PC WORLD har en meget fin indføring i kunsten at lave signatur i Outlook
http://www.pcworld.dk/art/7019?a=block&i=75

mvh iah

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-04-06 09:40

nu oplyser du ikke hvilket program du bruger som mailprogram - men jeg bruger outlook express til det meste og her her oprettet et word-dokument hvor jeg har indsat et logo som signatur - altså som fortrykt brevpapir - det virker helt fint.(logoet lavet i photoshop for længe siden)
Til andet formål har jeg en et lille billede i jpg - hvor jeg bruger det direkte i mailen ved at indsætte billede - og så fortsætte derfra - heller ingen problemer.(billedet blot en thumbnail af et foto)

Har du fundet en løsning ???