/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Til Janni0712
Fra : paperboy
Vist : 608 gange
15 point
Dato : 25-04-06 21:19

Hej Janni
Jeg så dit tips http://www.kandu.dk/tip14022.aspx om at unlocke en Motorola V 3 - jeg så nogen tumper bedømme dig til o stjerner og du fik dermed -15 point. Så dem får du lige her af mig og de der har været så uanstændige at give 0 stjerner burde sateme skamme sig. Føj for satan sir jeg bare

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-04-06 21:57

Hvad er V3?! .... Er det en light udgave af tyggegummiet V6?!

Ejjj sorry...Det er bare spas - fordi jeg keder mig

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 25-04-06 22:25

hehe creamy vi kan da kede os sammen, kender da et par lege

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 25-04-06 23:23

Tror Creamy har været på tanken efter Duracell batterier

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-04-06 23:28

Næ, jeg sad og så et reality program på TV3 ..

Wow det var ringe ...Men et par af veninderne fortalte i lørdags, at det var helt vildt fedt, så jeg skulle jo lige tjekke..

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-04-06 06:34

Ja føj så slemme de kan være.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 26-04-06 13:33

hehe teil, du var en af de slemme
Creamy, wow jeg troede ikke, du var til amerikanske reality show

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-04-06 14:22

Citat
Creamy, wow jeg troede ikke, du var til amerikanske reality show

Nøøø, det troede jeg heller ikke, men det skulle da lige tjekkes ud, nu veninderne ikke talte om andet forleden aften. Lidt nysgerrig er man vel

Men bortset fra det, så var det slet ikke et Amerikansk reality show. Det var dansk, men det blev det sq ikke bedre af *LOL*

Jeg kan faktisk ikke en gang huske titlen, men det var noget med en masse unge knejte på et luksuriøst hotel, som bare daskede rundt – og en flok unge tøser, der futtede stive rundt i bikini og hviskede tiskede sammen i krogene - om at den og den er det og det - og siger dit og dat...

Seriøst - jeg fattede ikke en hat – og opdagede ikke engang reklameindslagene da de kom!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-04-06 16:50

Var jeg slem, OK så lægger jeg 15 til i puljen.