/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Camillasmoster - se her.
Fra : e.c
Vist : 541 gange
10 point
Dato : 25-04-06 19:10

Disse dukkehuse må du lige se.
http://www.xfoto.dk/auning%202005.htm
Nederst på siden.
Og du kommer tilbage ved at klikke oppe til højre i det sorte område.
Vent til den har loaded alle billederne, med at bladre.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-04-06 19:26

altid dejlig at se en kanduer som dig have andre fritidsinteresser e.c.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-04-06 19:31

Ja og en af dem er, og har altid været.............. afklædningsdukker.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-04-06 19:34

underligt - jeg tror de fleste dukker er afklædningsdukker når det kommer til stykket

(forær dit barn en dukke med fint tøj og modehår og du er sikker på at håret bliver klippet og tøjet bortkommer lidt efter lidt)

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-04-06 19:35

Men det var nu dette spørgsmål som førte mig over til dukkehusene:
http://www.kandu.dk/spg86788.aspx ......................og chancen for 500 dejlige point.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-04-06 19:39

du behøver da ikke være genert og bortforklare dig

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-04-06 19:43

Nej nej det er jeg heller ikke.....................ska' vi bytte gardiner - jeg har nogle rosa blomstrede.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-04-06 19:58

arghhh - det er bare fordi du vil have fat i mine med de små biler og klovne på

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 25-04-06 22:12

Moster har ikke tid

Men jeg er ret sikker på at hun dåner ved synet af alle de flotte små huse.

Og jeg er endnu mere sikker på at hun ærgrer sig over at når der endelig sker noget, så er hun her ikke

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 10 point
Dato : 25-04-06 22:40

MÅÅÅÅMS!

Tak Eyvind! Du er en snuske!

Næste messe skal jeg med til

Måske jeg kan komme i gang med mit hus efter meget lang byggepause - jeg kan allerede mærke, at det begynder at krible i fingrene

Godkendelse af svar
Fra : e.c

Dato : 26-04-06 08:10

Tak for svaret Camillasmoster.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-04-06 10:48

Jammen, det' da mig, der siger tak

Hanne