/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Klikkelyd?
Fra : food_life
Vist : 364 gange
50 point
Dato : 04-12-02 21:08

Før i tiden - før jeg installerede igen - havde jeg en sød lille klikkelyd fra højtalerne når jeg klikkede på et link osv. Det har jeg ikke mere, hvordan får jeg den tilbage?

MVH

Accepteret svar
Fra : ram2

Modtaget 60 point
Dato : 04-12-02 21:13

Gå ind i kontrolpanel - klik på multimedia - afkryds hvor, og hvilke lyde du ønsker.

Mvh
Ram2 du

Godkendelse af svar
Fra : food_life

Dato : 04-12-02 21:48

Tak for svaret ram2.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 04-12-02 22:15

Det var hurtig ekspedition. Tak
Jeg har ikke meget forstand på de ædlere dele af en Pc, men lige dér vidste jeg noget.

Ram2

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-12-02 21:25

"food_life" <food_life.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:P5tH9.58596$HU.3936072@news010.worldonline.dk...
> Før i tiden - før jeg installerede igen - havde jeg en sød lille
> klikkelyd fra højtalerne når jeg klikkede på et link osv. Det har jeg
> ikke mere, hvordan får jeg den tilbage?

I min XP gør jeg sådan.

I kontrolpanelet > Lyde og lydenheder, under bladet Lyde
så skal du bare finde den der hedder "Start Navigation" nede i windows
stifinder og vælge den lyd du vil bruge.

Det er det første jeg slår fra når jeg har formateret

Mvh. Rasmus

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-12-02 22:25

Rasmus Zeuch wrote:

>
> "food_life" <food_life.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:P5tH9.58596$HU.3936072@news010.worldonline.dk...
>> Før i tiden - før jeg installerede igen - havde jeg en sød lille
>> klikkelyd fra højtalerne når jeg klikkede på et link osv.
>
> Det er det første jeg slår fra når jeg har formateret
>
> Mvh. Rasmus
Detsamme her, det er da nok det mest iriterende Mr. Gates nogensinde har
fundet på.

--
Magnus

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-12-02 13:21

"food_life" <food_life.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:P5tH9.58596$HU.3936072@news010.worldonline.dk...
> Før i tiden - før jeg installerede igen - havde jeg en sød lille
> klikkelyd fra højtalerne når jeg klikkede på et link osv. Det har jeg
> ikke mere, hvordan får jeg den tilbage?

Synes du den lyd er sød? Det er da nok den mest irriterende lyd der findes.

Martin

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-12-02 14:11

In article <3dee6477$0$18572$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>,
rasmusRØVSNAPS@zeuch.com says...
> Det er det første jeg slår fra når jeg har formateret

Har du så ustabil en installation ?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen