/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
web-marster/layout søges!
Fra : stylteløber
Vist : 437 gange
50 point
Dato : 22-04-06 19:26

Hej med dig.

Jeg er ved at få lavet en hjemmeside, den er snart færdig. I den forbindelse søger jeg en person som har tiden og lysten til at være min web-marter og hjælper?. ( Jeg har en som hjælper mig med ideer og daglig kontrol af siden)

Siden har et phpbb forum samt galleri og div tekst sider.
Jeg vil så gerne selv kunne det hele men jeg er ikke super til at finde ud af det hele selv ang. lave om på farver og layout.

Jeg har et extra webside hvor jeg havde tænkt min at man kunne lægge et phpbb forum ud og "lege" med ideer og farver .

Dig jeg søger skal kunne finde ud af phpbb forum og med det mener jeg lave knapper, farve ændringer, layout ect. Hjælpe mig med at lægge nye sider ud på forsiden og give mig den hjælp som nu måtte opstå. Du vil blive betalt for den tid du bruger, en pris som du og jeg finder ud af.

Giver dette mening for dig, så skriv til mig. stb@sport.dk

mvh Stylteløber

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 22-04-06 19:32

Hej.
Jeg kan varmt en der bare kan det der. Send en mail til ham på kontakt@pmh.dk Håber i kan finde ud af det.
Torben

Kommentar
Fra : peque

Dato : 22-04-06 20:29

Jamen jeg er da også frisk !!!

pbjudby@hotmail.com

Kommentar
Fra : Zwekja

Dato : 22-04-06 21:32

me2

daniel@heeweb.dk