/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
huggormesikker
Fra : lham
Vist : 629 gange
50 point
Dato : 21-04-06 10:23

Hvor får man fat i "overtræksben " også kaldet Gaters som huggorm og gerne andre mindre slanger ikke kan bide igennem.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 21-04-06 10:28

Mod hugorme vil jeg mene, at et par gode gummistøvler er længe godt, men Gaters kan bl.a. køber her http://www.outzone.dk/gaters.htm

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 21-04-06 10:29

Mod hugorme vil jeg mene, at et par gode gummistøvler er længe godt, men Gaters kan bl.a. købes her http://www.outzone.dk/gaters.htm

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 21-04-06 10:29

Der er flere muligheder, når du ser her.

http://www.google.dk/search?hl=da&q=jagt+gaters&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 21-04-06 10:30

Hej Iham
De kan da hjemskaffes af enhver jagtforretning (skind/læder)--dem af lærred er ikke gode nok
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 21-04-06 10:31

Ups undskyld dobbelt indlæg. Ved ikke, hvordan det skete.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-04-06 10:44

Nu kan det jo godt ske, at du skal bruge nogle gaters i en hel anden forbindelse for at tage sådanne på i den danske natur er ikke nødvendigt.
Du dækker dig formentlig heller ikke ind med net for at undgå stik fra bier eller gedehamse.

Hugormens bid er normalt ikke farligere end et bistik og kræver normalt kun behandling hvis man er allergiker eller skulle blive ramt direkte i en blodåre.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 21-04-06 13:09

dajb med flere
Skind og læder samt gummistøvler gider jeg ikke -det skal være mere flexibelt-og fylde mindre -og det er ikke kun til hugorme-forøvrigt kan det være farligt med hvis man er langt fra alfervej og alene-set udsendelse med BS og Bubber i sydafrika-de traver rundt med sådan nogle-har prøvet flere jagt forretninger de kender ikke til noget ud over gummistøvler og skind-håber det var en pæsisering

Kommentar
Fra : lham

Dato : 21-04-06 13:10

dajb med flere
Skind og læder samt gummistøvler gider jeg ikke -det skal være mere flexibelt-og fylde mindre -og det er ikke kun til hugorme-forøvrigt kan det være farligt med hvis man er langt fra alfervej og alene-set udsendelse med BS og Bubber i sydafrika-de traver rundt med sådan nogle-har prøvet flere jagt forretninger de kender ikke til noget ud over gummistøvler og skind-håber det var en pæsisering

Annuller spørgsmålet
Fra : lham

Dato : 22-01-07 07:34

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål