/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
kandu gal igen
Fra : thyfoon
Vist : 624 gange
50 point
Dato : 20-04-06 10:46

jeg har skrevet til kandu men har ikke fået et svar så nu ligger jeg min mail til dem her er træt af den bare fordi jeg har et specielt endes på min mail adr så kan jeg ikke få nyhedsmail og se når der er svart på min tråd i ander er veækommen til at skrive også

hej kandu

Så er den gal igen i kan åbenbart ikke li min mail adr. der ender på @c.dk jeg har brugernavn thyfoon og mail adr.XXX@c.dk jeg har skrevet til jer før ang. dette problem det er jeres mail server der spærre for min mail da i/den åbenbart mener at den ikke kan eksister når den er på @c.dk jeg er tilmeldt flere nyhedsgrupper og jeg har haft et indlæg i går hvor jeg ikke har fået svar på noget men når jeg er inde og kikke er der svaret på det

brugernavn thyfoon

password XXXXXXX

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 20-04-06 10:49

Thyfoon...Der er ingen af os Kandu'er der for mail for øjeblikket, dvs det har været et lang øjeblik, for der er ikke kommet mails siden igår morges

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 20-04-06 10:54

Et problem der ofte opstår hos Kandu, det er møg irriterende. Men syntes at Kandu burde være så god/stor forretning, at de havde råd til ordentlig server/opsætningsmuligheder.

Men det er åbentbart en Bilka forretning

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-04-06 11:07

Det er du ikke ene om

http://www.kandu.dk/spg86565.aspx

Men på et tidspunkt vil du modtage de manglende mails.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-04-06 11:30

Jeg undrer mig hver gang nogen kalder Kandu en god forretning.
Alle deltager gratis og der er ikke mange reklamer så i betrgatning af, at brugerne får det forærende må vi tage det sure med det søde.

...jeg får heller ikke mails, men pyt så er det nemmere at styre nysgerrigheden og lave noget andet.

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 20-04-06 13:07

ok så er jeg ikke palle aflene i verden tak det er rart at vide

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-04-06 14:22

Hvis vi ikke har større problemer, end at KANDU emil lader vente på sig, såhhhhhhh...

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 20-04-06 15:28

Jeg HADER kandu, når jeg ikke får mails, - SÅDAN ER DET!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-04-06 18:12

Der kommer ikke mange emiler fra Kandu, så jeg har bedre tid til alle de emilier som jeg får.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 20-04-06 18:27

-og så bliver det rigtigt sjovt, når de får det til at køre igen, for så kommer der maanngge
med det resultat at man overser halvdelen af dem - sådan er der så meget.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-04-06 19:50

HAAALOOOOOO ................ ???

Vi vil ha' emiler NU !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-04-06 08:33

Ja, vi vil - nu kan jeg jo ellers få tid til at købe tøj og andre nødvendige ting - og det er jo ikk' så ring' endda

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 21-04-06 10:36

heller inge email og de har ikke svart på den mail der er sendt til dem

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-04-06 12:15

Nu har jeg fået se....ks emiler

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-04-06 12:23

thyfoon

Det er jo det samme for alle brugere. Nu er der begyndt at komme mails.

De har ikke kunnet svare på din mail, da de har haft problemer med at sende mails.

Det er et problem, som ofte sker, men man kan jo bare følge med i det som man selv har involveret sig i, hvis man ikke vil vente på mails fra kandu.

I din historik kan du følge med.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 21-04-06 15:03

Og SÅ vælter det da ind!

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 21-04-06 15:14

jepper 102 stk

Godkendelse af svar
Fra : thyfoon

Dato : 21-04-06 15:20

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-04-06 17:18

Selv tak

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-04-06 17:34

Judde - Ludde - Løiiiih.... Hvor det går !!!

</MOLOKYLE>