/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
? til miritdk m fl Webaroo
Fra : ferik
Vist : 411 gange
200 point
Dato : 18-04-06 11:11

Jeg kender ret mange pensionister, der sikkert vil kunne få stor glæde af Webaroo,
jeg har så prøvet at installere det på 2 forskellige computerer,uden at få det til at virke,
noget af problemet er selvfølgelige det udenlandske sgrog,
måske kunne jeg her få en god dansk vejledning

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-04-06 14:12

hmm - det er lige det med mange af de programmer - de får først en kort dansk vejledning efter temmelig lang tid - vel fordi der skal være et vist antal download og tilmed nogen der VIL oversætte det hele

Jeg har set det i brug (har ikke selv installeret det) - ok - for folk der har minutopkobling er det sikkert en fordel - der hvor jeg har set det er det i hvertfald - men bortset fra det er der vist ikke så mange der har brug for programmet

Lagde tippet fordi jeg umiddelbart synes det var en god ide netop til dem der ikke er så meget online pga priser osv - men som en bruger påpegede virker det netop som man gjorde før i tiden med at gøre ting tilgængelige offline (har ikke undersøgt om der er diverse fordele ellers)

har du kigget på www.webaroo.com for flere oplysninger ???????

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 18-04-06 14:24

jeg har et par meget gode venner der skal på kør selv ferie på Island her til sommer
jeg tænkte at de måske kunne have en masse oplysninger med på den bærbar
som jeg skrev har jeg prøvet at installere det uden held

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-04-06 15:31

sorry - jeg kan kun henvise til deres faq side under support

http://www.webaroo.com/rooFAQ.html

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 18-04-06 16:03

tak til miritdk
det er meget fint, jeg får en der kan engelsk til at hjælpe mig ved lejlighed

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 200 point
Dato : 18-04-06 19:41

ville gerne hjælpe dig hvis jeg selv havde programmet - men desværre - har jeg ikke

Godkendelse af svar
Fra : ferik

Dato : 19-04-06 09:37

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-04-06 14:13

selvtak - jeg har lige set programmet køre igen - det virker nemlig som en rigtig god ide til mange (her taler jeg om pensionister der ikke er meget på nettet men gerne vil osv - nok hvad du har in mind også )