/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Oprettelse af en ikke 3.parts?
Fra : VJHCredit
Vist : 717 gange
100 point
Dato : 17-04-06 18:59

Hej!
Jeg har et problem med at oprette mig som bruger på fisketips.dk, for hjemmesiden godtager ikke mails som hotmail og Ofir, hvor jeg ellers er oprettet.
Har hørt noget om at man skal oprette en personlig mail...men hvor gør jeg det? og kan man gøre det gratis? Min Outlook-mail virker ikke... er der andre muligheder for oprettelse af mail? og hvad betyder 3.parts mail i det hele taget?

På forhånd tak

Mvh. VJHCredit

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-04-06 19:13

Du kan oprette en mail her www.mail.dk (gratis tdc mail)
Det er en webmail og regnes sikkert også for at være 3. parts mail.
Det er fordi de fleste gratis mail er anonyme mails uden navn og adresse.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 17-04-06 20:14

Ellers kan du få en invitation til Gmail af mig, hvis ovenstående ikke fungerer.

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 100 point
Dato : 17-04-06 20:31

med en gratis mail hos tdc kan du logge ind

Du er nu oprettet på http://www.fisketips.dk
Vi håber du får glæde af vores site og at du vil stille mange gode spørgsmål til glæde for dig og mange andre.
Med venlig hilsen

Fisketips.dk

Dit brugernavn er: abcde og du har fået tildelt kodeordet: abcdI72TD (bruges ikke)

Kommentar
Fra : VJHCredit

Dato : 17-04-06 22:04

Tak for det e. c. men jeg kan ikke logge ind på det brugernavn/password du har givet mig...

Godkendelse af svar
Fra : VJHCredit

Dato : 20-08-06 17:02

Tak for svaret e.c.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-08-06 17:07

Nej du kunne ikke logge ind på en bruger jeg havde "opfundet"
Men det var også bare for at demonstrere hvordan jeg oprettede en på fisketips.
Jeg håber du har fået løst det.