/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
canon IP 5200
Fra : salling73
Vist : 2381 gange
100 point
Dato : 17-04-06 01:28

min printer er næsten gået tør for blæk. så har jeg fyldt blæk på den.. den skriver stadig at den er ved at være tom. jeg har hørt man kan få et program til at resæt Blækpatron så den ikke blinker mere. er der nogen som ved hvad program jeg skal bruge..?? eller hvad jeg skal gøre

Kommentar
Fra : steno

Dato : 17-04-06 02:38

Jeg går ud fra det er PIXMA iP5200. Link for driver til XP Download: http://software.canon-europe.com/printers/bubble_jet_printers/pixma_ip520010233.asp

Ellers kontakt dem her : Produkthenvendelser

Alle henvendelser angående dit Canon-produkt - hvad enten det er i forbindelse med installation eller daglig brug - skal rettes til Canon HelpDesk. Du kan kontakte Canon HelpDesk på telefon 70 20 55 15 på hverdage mellem 8 og 17:30

Det er også muligt at skrive et spørgsmål til Canon Helpdesk via denne web-adresse: https://self-service.canon-europe.com/dk/pages
Forespørgsler vil normalt blive besvaret indenfor 2-3 dage, men såfremt vi modtager den i weekenden eller på helligdag, vil vi svare dig den førstkommende arbejdsdag.

De plejer og være søde og hjælpsomme.

Hilsen steno

Kommentar
Fra : salling73

Dato : 17-04-06 03:13

program til at resæt Blækpatron. fordi de blinker. jeg har fyldt dem på ..

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 17-04-06 11:48

Det er den printplade der sidder på de patroner til IP 42/5200 de kan ikke finde ud af at de er blevet fyldt op eller når de er uorginale,
Det har Canon lavet for smart da de har patent på den lille printplade endnu ØV men sandt

men op med humøret de er ret billige uorginale nu.

Zita

Kommentar
Fra : salling73

Dato : 17-04-06 12:01

på min epson printer fik jeg en chip resetter man skal sæt på den printplade så jeg kun bruge den igen.. det har de noki kke lavet til canon endnu så

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 100 point
Dato : 17-04-06 14:12

http://www.fyldselv.dk/printerOversigt.php?searchword=Canon
Umiddelbart skal du blot svare på alle de popup'er der kommer indtil den genfyldte printerpatron er accepteret.
Prøv selv at se ind på www.fyldselv.dk under din printertype og om genopfyldning og reset af printerpatronen.

Godkendelse af svar
Fra : salling73

Dato : 17-04-06 16:09

Tak for svaret severino. mange tak det var lige det jeg havde brugfor