/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
har ikke forstand på det...
Fra : kitkatMor
Vist : 357 gange
100 point
Dato : 14-04-06 23:46

Nogen der ved hvordan og hvor jeg kan hente en afspiller til windows mediaplayer, sådan så jeg kan afspille dvd film??? Jeg er helt forvirret...???

PÅ FORHÅND TAK

MVH

Louise

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 14-04-06 23:53

Dit drev skal kunne afspille DVD...
Og din media player - kan du opdatere til at være version 10... Så skulle du kunne afspille DVD...
Uden at hente andet...

mvh Benjamin

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 15-04-06 00:22
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-04-06 00:38

Det er et DVD drev du har på computeren? Windows MediaPlayer burde kunne afspille DVD film, måske mangler du codec? Hent og instaler K lite codec pack: http://www.k-litecodecpack.com/

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-04-06 07:42

hvis du åbner din windows medie player - kigger under "vælg indstillinger for aktuel afspilning" og derpå visuelle effekter - herunder indstillinger igen - så kig under fanebladet filtyper - der skal der være flueben i dvd-video

Kommentar
Fra : kitkatMor

Dato : 15-04-06 08:58

Mange tak!!! problemet er løst... Takker

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-04-06 09:28

hvordan fik du så løst det ?????

klik på accepter udfor det indlæg der gav dig hjælper - eller hvis ingen af dem ledte dig på sporet så skriv din løsning - ikke for at genere dig men for at fremtidige brugere kan søge på løsningen

god påske

Kommentar
Fra : kitkatMor

Dato : 15-04-06 19:03

Hejigen!

Ingen ledte mig på sporet, for min compute har dvddrew og jeg har Mediaplayer 10, men det der åbenbart manglede var en dvd discoder som det så fint åbenbart hedder... Inden jeg fik svar sad jeg og blev ved med at hidse mig op, fordi det ikke ville virke...
Så søgte videre på Google og fandt til sidst et sted hvor man kunne hente en gratis.... Der var nogle forskellige at vælge imellem... Men, er der andre som mig, så skriv dvddiscoder og søg, så kommer der nogle muligheder frem...

HMMM, de står godt nok på engelsk, men ja... Jeg lære da lidt af denne her computer, selvom jeg er kvinde hehehe....

Og ellers tak for hjælpen...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-04-06 20:22

sådan -godt du fandt en løsning - og fortsat god påske