/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Antivirusprogram
Fra : marcussen1
Vist : 537 gange
100 point
Dato : 13-04-06 21:20

Jeg har muligheden for at køre med AVG og Norton Antivirus 2005, men ved ikke hvilket program, der er det bedste. Eller kan man køre med begge samtidig.
Mvh
Niels

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-04-06 21:23

Du kan ikke køre med to programmer.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 110 point
Dato : 13-04-06 21:26

Jeg ville personligt ikke køre med dem begge. Der kunne være fare for konflikt. Norton æder tonsvis af resurcer og da AVG er gratis og 'letkørt' er det mit valg gennem de sidste par år.
Det har reddet min 'røv' adskillige gange

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 13-04-06 21:27

Hvis det betyder noget for dig, så bruger AVG færre ressourcer en Norton. Efter min mening, er AVG også bedst af de to.

Kommentar
Fra : steno

Dato : 13-04-06 21:48

Hej

Nedenstående link fører dig til den seneste version af AVG v. 7.0 som molokyle anbefaler. Jeg er helt enig. Har prøvet masser af antivirus programmer. Det her er nemt og hurtigt. Efter installationen går det igang med en opdatering som også går hurtigt.

http://www.pcworld.dk/download/12/1308

Hilsen steno

Godkendelse af svar
Fra : marcussen1

Dato : 13-04-06 22:15

Tak for svaret molokyle.
Jeg har altid før kørt med AVG, men fik fornylig foræret Norton. Så jeg fortsætter med AVG
Tak for svaret.
Niels

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-04-06 22:23

Takker

Lige for at korrigere steno, så er nyeste gratis version altså : 7.1.385

http://free.grisoft.com/doc/2/lng/us/tpl/v5

</MOLOKYLE>