/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Nemt Online Foto galleri søges
Fra : taliskoko
Vist : 533 gange
50 point
Dato : 13-04-06 13:05

Hey.

Jeg har set, men glemt hvor, man kan lægge sine billeder ud på nettet, og alligvel integreret i sine egen hjemmeside, med lidt kommentere til billederne og pænt stillet op.
Det var en her på kandu. der brugte det, men jeg er helt på bar bund.

Er der nogen der kender lign. steder???

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 13-04-06 13:08
Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 13-04-06 13:13

Når du har uploadet billedet, kommer der side med henvisnings link.
Men sikkert ikke det du tænker på.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 13-04-06 13:15

Ellers kunne du oprette dig hos www.frac.dk og lave en side med dine billeder

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 13-04-06 13:36

Sofus.dk> Nope, ingen er de nævnte. Jeg håber andre byder ind...

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 13-04-06 13:37

flickr.com

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-04-06 13:42
Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 13-04-06 13:43
Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 13-04-06 13:50

Kigger lige på Halekins bud... Jeg mener det er den.

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 13-04-06 14:54
Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 13-04-06 15:38

Det er desværre ingen af de nævnte. Jeg ved det er en svær opgave, men selv ikke Google er min ven.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-04-06 17:36

For det er vel ikke fotokritik du tænker på

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 13-04-06 18:03

Nej, det er ligesom feks. flickr.com hvor mange kan lægge sine billeder ud. Det jeg så var bare integreret i hjemmesiden. Smart.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 13-04-06 19:03

Det er msn grupperne, du mener, tror jeg...

Ikke sandt?... Finder lige et link...

Vaxen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 13-04-06 19:04

http://groups.msn.com/

Lur her

Vaxen

Kommentar
Fra : sikkerhedsmargin

Dato : 15-04-06 00:09

Hejsa

Er det noget i den stil her :

http://www.fuglepigerne.dk/index.php?module=Photoshare&file=index

Du efterlyser ?

Det er som du kan se integreret i hjemmesiden og du kan endda tildele fotoalbums til de medlemmer du har på din hjemmeside...

Mogens
Easy Webhost & Design - Hjemmeside fra 7. kr. / md.
http://www.easywebhost.org/

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 15-04-06 10:46

Citat
Det er msn grupperne, du mener, tror jeg...

Ikke sandt?... Finder lige et link...

Vaxen

Nope, desværre... Jeg vil lige sige jeg sidder og søge nettet tyndt selv. Jeg så det på en privat hjemmeside, hvor der var nogle billeder; Men jeg glemte bare at notere mig fotogalleriets webadresse.
STUPID STUPID STUPID...

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 15-04-06 10:48

Sikkerhedsmargin: Nope, det er lidt ala flickr.com. Men selvsagt ikke flickr.com eller den side du havde fundet.

Kommentar
Fra : Katiie

Dato : 16-05-06 18:14

Jeg har det helt rigtige sted til dig:

http://www.fotokritik.dk