/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Office Outlook & Hotmail!
Fra : teh_nixc
Vist : 573 gange
50 point
Dato : 10-04-06 20:43

Hej!
Jeg vil bruge min Office Outlook til at sende og modtage emails. Jeg har i forvejen en hotmail. Jeg har prøvet at sætte Outlook op med Servertypen: HTTP. Viker ikke med Hotmail. Jeg har læst at man istedetfor skal brige Servertypen: POP3. Ingen problemer der, ud over at Outlook siger at jeg skal bruge: 1. Server til indgående post (POP3), og server til udgående post (SMTP)...
Plz Hjælp mig:D :D

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 10-04-06 20:52

For at bruge Hotmail i Outlook skal du betale for en professionel version af Hotmail.

POP3 konti er konti du får fra din internet udbyder eller via eget domæne

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-04-06 20:54

En nyere gratis hotmail kan ikke køres på Outlook / Express.
Hvis du betaler for din hotmail kan du godt.

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 10-04-06 20:58

Hej
Jeg kan godt hente Hotmail på min Outlook Express,men denne service er nedlagt for ca 1 år siden så dem der ikke har benyttet det før dette tidsrum kan ikke hente deres Hotmail på Outlook.
Jeg har nemlig mere en 1 hotmail og da jeg så skulle få min Outlook også til at hente denne var svaret nej.
Det er nok fordi du ikke kommer til deres startside hvis du hente over Outlook og derfor ikke ser de reklamer der er på startsiden

IPM

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-04-06 21:05

Nemligt IPM - det er sådan det er.
Men
teh_nixc - hvis du ikke har brugt den hotmail til ret meget så få dig en gmail som kan køre på
Outlook / Express

Kommentar
Fra : teh_nixc

Dato : 10-04-06 21:24

Er der et andet email program, hvor jeg kan bruge min hotmail, i stedet for??

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-04-06 21:36

Nej der er kun www.msn.dk (hotmails egen)
Men betaler du kan den hentes mange steder. Det er vist 170 kr. om året.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 10-04-06 21:42

Hvis du får en gmail i stedet, så kan du få den videresendt til din Outlook..

Kommentar
Fra : teh_nixc

Dato : 10-04-06 21:59

Jeg har lige fået gmail hvordan sætter man den op, er der er en hjemmeside jeg kan bruge til at få sat det rigtigt op... Har nemlig prøvet med http, og der kan man kun vælge hotmail som server, og andet; men kender ikke gmail serven?!?! :S

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 50 point
Dato : 10-04-06 22:05
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-04-06 22:11

Hvis du er i tvivl kan Birgitta sikkert hjælpe dig med opsætningen.
Jeg lukker nu.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 10-04-06 22:18

Njah, det er da så nydeligt beskrevet i tippet, -prøv det..
Jeg stopper osse for i dag, men jeg er tilbage i morgen eftermiddag..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-04-06 01:14

Har du lyst til et andet e-mail program, så prøv Poppeeper, firmaet påstår at den kan hente hotmail, den kan hos mig, men min hotmail er gammel, så jeg kan hente den i Oulook Exprees, vil du prøve, så læs mere og hent den her: http://www.poppeeper.com/

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-04-06 09:32

Den ser lidt interessant ud o.v.n.
Den vil jeg lige prøve når jeg kommer hjem.

Godkendelse af svar
Fra : teh_nixc

Dato : 12-05-06 10:50

Tak for svaret e.c.