/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Google hjemmeside
Fra : amc
Vist : 715 gange
100 point
Dato : 10-04-06 11:12

Jeg har en google hjemmeside. Den har kørt ok i ca en mdr. Nu går der kuk i det hele tiden..
Man kan ikke bruge mine links på for siden.
Når jeg laver dem gå der ca 1 time så er det galt igen.
Er der nogen der ved noget om det problem.

http://moesby.googlepages.com/home

Det er ret surt at bruge tid på det når der bare går lort i den..

Kommentar
Fra : transor

Dato : 10-04-06 11:56

Hold dig væk fra andre google systemer end lige deres søgemaskine.

De andre systemer virker dårligt, eller slet ikke og mailsystemet får let ens computer til at gå ned.

Dertil siger rygtet at det er fyldt med spyware og anden dårligdom.

Man får ikke noget godt for ingenting ret mange steder.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 10-04-06 12:04

Hold dig væk fra andre google systemer end lige deres søgemaskine.

De andre systemer virker dårligt, eller slet ikke og mailsystemet får let ens computer til at gå ned.

Dertil siger rygtet at det er fyldt med spyware og anden dårligdom.

Man får ikke noget godt for ingenting ret mange steder.

Kommentar
Fra : netsalg.dk

Dato : 10-04-06 17:00

Ja gmail er fyldt med spam

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 10-04-06 21:02

Er GMail fyldt med spam? Jeg har aldrig modtaget et eneste spammail på min GMail. Har dog haft den i et år.

Accepteret svar
Fra : andersit

Modtaget 100 point
Dato : 11-04-06 01:30

Min Gmail har kørt perfekt uden spam i et halvt år, i modsætning til min hotmail, som dog er ældre.
jeg kører google-earth med stor fornøjelse (sattelitbillederne) og har for tre måneder siden installeret google desktop, som gør det muligt at søge på filer og ord på hele min computer.
I gamle dage søgte jeg med den lille vovse på XP. Så gik jeg ud og pinotexede en havebænk, når jeg kom tilbage var XP næsten færdig. Google desktop kører fint for mig, og lynhurtigt.

Mærkeligt nok kan man ved en søgning på Google efter Google finde en del dokumenter, der postulerer at CIA har væsentlige interesser i søgemaskinen. Men de er vel også med på TDC.

Kommentar
Fra : nebis

Dato : 11-04-06 21:18

Jeg har også kun været godt tilfreds med google's systemer.

Ang. dine links, så kan jeg ikke se, at der er noget problem. Jeg har været inde på siden kl. ca. 21.10, hvornår har du sidst opdateret? -- hvis den kun virker en time ad gangen, så må du jo have været inde senest 20.10

Kommentar
Fra : amc

Dato : 11-04-06 22:30

Jeg har fået det op at køre igen

Godkendelse af svar
Fra : amc

Dato : 29-01-07 08:41

Tak for svaret andersit.